حفظ وضعیت بهینه سازی سایت (سئو)
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

بهینه سازی سایتحفظ وضعیت بهینه سازی سایت (سئو)

بهینه سازی سایت (سئو سایت) فرآیندی کاملا پیوسته است که در طول زمان روی می دهد. همان گونه که عملیات بهینه سازی سایت کاملا در طول گذشت زمان مشخصی روی داده و به صورت ناگهانی میسر نیست ، این تصور که به علت برتری طراحی سایت مشخصی در کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول و یا رتبه ی اول قرار دارد ، وضعیت آن در صفحه ی اول حفظ خواهد شد ،امری کاملا اشتباه است . در این میان از دیگران (رقبای شما ) به هیچ عنون نباید غافل گردید .یادتان نرود که حتی در صورت برتر بودن طراحی سایت شما رقابت هم چنان به قوت خود باقی است .

آنالیز رقبا در بهینه سازی سایت

فراموش نکنید که همواره رقیب را باید به شدت جدی گرفت ، اگرچه وی ممکن است تنها یک طراحی سایت ارزان داشته باشد و حتی تا کنون توجه زیادی به بهینه سازی سایت نکرده باشد. باید توجه داشت که رقابت کاملا وابسته کلمه ی کلیدی (keyword) مد نظر شما می باشد و ممکن است در یک کلمه طراحی سایت شما و در کلمه ای دیگر نیز طراحی وب سایت ارزان رقیبتان برتری داشته باشد. لذا هدف در بهینه سازی سایت این است که کلمه ی کلیدی در گام اول مشخص شده و در نهایت برای ارتقاء شما در این کلمه ی کلیدی در گوگل تلاش هایی صورت گیرد. رقابت ممکن است برای شما دشوار و یا ساده باشد (این موضوع کاملا به رقیبتان بستگی دارد.) اگر سایت رقیب شما دارای سئو سایت مناسبی باشد (باز هم تاکید می کنیم اگرچه وی دارای یک طراحی سایت ارزان باشد) ، شما با چالشی بزرگ در این زمینه رو به رو خواهید بود . در مقابل از بعضی رقبا نیز به راحتی می توان با اندکی تلاش عبور نمود. در ادامه ی مطلب برای شما برخی اقدامات که سبب حفظ وضعیت طراحی سایت شما در صفحه ی اول گوگل می شود را بیان خواهیم نمود.با انجام دقیق این امکانات می توانید تا حدود قابل توجهی سئو سایت خود را ارتقاء دهید .(توجه نمایید که حتی اگر طراحی سایت شما در رتبه ی اول قرار دارد این کار الزامی است .)

تولید محتوای مناسب و طراحی سایت ارزان

محتوای جذاب عاملی بسیار مهم در جذب کاربران به دنبال جست و جوی مطالب مفید و آموزشی درطراحی وب سایت شما می باشد. شما با تولید به روزترین عناوین و مطالب در حوزه کسب و کار خود قادر خواهید بود که تا حد قابل توجهی ترافیک را به سوی طراحی سایت خود جذب نمایید ، چرا که طراحی وب سایت شما به گونه ای صورت گرفته است که با عناوین مختلف و جذاب در لیست نتایج جست و جوی گوگل به نمایش گذاشته خواهد شد .لازم نیست در طراحی وب سایت خود را زیاد به زحمت بیندازید ، لذا زیاد نگران هزینه نباشید ، یک طراحی سایت ارزان هم به راحتی می تواند در گوگل جایگاه خوبی به دست آورده و نیازهای شما را تا حد زیادی تامین نماید. در این میان استفاده ی درست از کلمات کلیدی و بک لینک ها در بهینه سازی سایت تا حد قابل توجهی موثر واقع خواهد شد . بدست آوردن رتبه ی قابل قبول در عناوین مختلف در حوزه مد نظر شما خواهد توانست که بهینه سازی وب سایت شما را در کلمات کلیدی متعدد تقویت کند.

لینک های خارجی در طراحی وب سایت ارزان

از آن جا که بخش مهمی از بهینه سازی وب سایت به صورت سئو سایت خارجی صورت می پذیرد ، لینک سازی خارجی (از نوع پراهمیت) نیز سبب کسب اعتبار برای طراحی سایت شما می گردد.(حتی اگر شما زیاد هزینه نکرده باشید و دارای یک طراحی وب سایت ارزان باشید.) برای این منظور می توانید محتوای درج شده در طراحی وب سایت خود را در تالارهای گفتمان و انواع شبکه های اجتماعی انتشار داده و لینک آن را نیز درج نمایید تا بدین وسیله کاربران و ترافیک بیش تری را روانه ی طراحی وب سایت خود نمایید .

فیس تری || طراحی سایت ارزان





:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: