نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

 اسکوار اسپیس در آسان به استفاده از پلت فرم برای ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک، به بالا و در حال اجرا در مدت زمان نسبتا کوتاه است. این شامل انواع قالب استارتر به زیبایی تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس طراحی شده است که اضافه کردن و ویرایش محتوا یک روش ساده.  اسکوار اسپیس در همچنین یک راه حل تجارت الکترونیک، برای فروش محصولات و یا جمع آوری کمک فراهم می کند. اسکوار اسپیسدر آسان به استفاده از پلت فرم وب سایت سازی است. در آسان به استفاده از وب سایت پلت فرم ساختمان است. است اسکوار اسپیس در راست برای کسب و کار شما؟

آیا تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس موفق خواهد بود ؟

سوال اول به درخواست است اگر یک پلت فرم انجام آن را به خودتان است برای شما از نوع کسب و کار. اگر شما به دنبال به راه اندازی یک وب سایت فقط برای ترویج کسب و کار شما و یا فروش دو دوجین محصولات، پس اسکوار اسپیس یاهودر ممکن است مناسب. از سوی دیگر، اگر شما نیاز به یک پلت فرم است که تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس می تواند با کسب و کار خود را به رشد و اجازه می دهد تا برای برنامه های کاربردی سفارشی، سپس آن را بهتر خواهد بود به با یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا دروپال شروع می شود. اسکوار اسپیس در را ارائه می کند دسترسی به پلت فرم توسعه آن، برای ویرایش های سفارشی، بلکه آن است که جایگزینی برای ساخت برنامه های کاربردی سفارشی نیست. همچنین، قالب اسکوار اسپیس در تمایل دارند که بسیار سنگین تصویر، بنابراین اگر کسب و کار شما دسترسی به عکاسی با کیفیت بالا را نداشته باشند، شما ممکن است پیدا کردن آن مشکل برای ایجاد یک سایت با استفاده از قالب های ارائه شده.

تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیسشروع کار برای تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

این مراحل را دنبال، برای ساخت وب سایت خود قرار دهید: مشاهده اسکوار اسپیس در و کلیک بر روی “شروع” را فشار دهید در صفحه اصلی. پلت فرم به شما ارائه با دو انتخاب: راه اندازی یک وب سایت اصلی و یا ساخت یک فروشگاه آنلاین. اگر شما قصد فروش محصولات، انتخاب کنید “فروشگاه آنلاین.” اگر شما فقط ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک، سپس با کلیک انتخاب کنید “وب سایت” را انتخاب کنید “فروشگاه اینترنتی” یا “وب سایت” آغاز شده است. را انتخاب کنید “فروشگاه اینترنتی” یا “وب سایت” آغاز شده است. یک قالب را انتخاب کنید. شما می توانید قالب های موجود، واقع در زیر بنر صفحه فیلتر، برای دیدن آن طراحی شده برای کسب و کار، موسیقی دانان، رستوران ها، و دسته های دیگر. انتخاب یک قالب را به شما قفل در، به عنوان شما می توانید آن را در هر زمان تغییر دهید.

انواع قالب ها در تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

پس از انتخاب قالب خود را پاسخ به چند سوال ساده، حساب آزمایشی خود را خواهد شد راه اندازی، و شما می توانید شروع به سفارشی سایت خود را. انتخاب قالب مناسب اسکوار اسپیس در ارائه می دهد کاملا چند قالب، اما برخی از آنها آسان تر به سفارشی متناسب با کسب و کار کوچک از دیگران است، مانند کسانی که طراحی شده تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس برای عکاسان و عروسی، که ویژگی های خاص که برای اکثر کسب و کارهای کوچک لازم نیست. در اینجا چند قالب در نظر گرفتن: هیدن با استفاده از تصاویری بزرگ و پیام روشن است. هیدن یک قالب ساده است که در استفاده از تصاویری بزرگ و پیام های روشن تمرکز دارد. این بسیار انعطاف پذیر است و با استفاده از تصاویر برای کمک به بخش جداگانه ای از مطالب در صفحه اصلی.

پنج مناسب و تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

پنج مناسب برای یک شرکت که ممکن است محتوای بیش از آنچه قالب هیدن می توانید استفاده است. این منو سنتی تر این است که منوط به عکس استفاده می شود بر روی بنر اصلی نیست. فولتن تم مفهومی تر است. فولتن یک قالب مفهومی تر است. فولتن قالب بسیار عالی است اما کمی مفهومی تر است که این دو گذشته است. با بهره گیری از یک آیکون تلفن همراه ناوبری، به جلو و منو تمام صفحه. ویرایش محتوا هنگامی که حساب آزمایشی خود شما ایجاد کرده تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس و یک قالب انتخاب شده، با ویرایش محتوای پیش فرض آغاز خواهد شد، جایگزین کردن آن با خود شما. برای ویرایش محتوا، فقط موس خود را بر بخش های کپی و یا تصاویر و کلیک بر روی دکمه ویرایش کنید. اضافه کردن تصاویر فقط به عنوان بدون درد است: اسکوار اسپیس در انواع “بلوک” که به شما اجازه انتخاب یک نقطه بر روی صفحه و اضافه کردن تصاویر و یا گالری های فراهم می کند.

تجارت الکترونیکمزایای تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

اسکوار اسپیس در باعث می شود مطالب ویرایش بسیار آسان به دلیل “ویرایش در محل” رابط آن است. اسکوار اسپیس در باعث می شود مطالب ویرایش بدون درد با توجه به “ویرایش در محل” رابط آن است. یک بلوک تصویر را انتخاب کنید و یا از چهار نوع از گالری را انتخاب کنید، برای اضافه کردن تصاویر. یک بلوک تصویر را انتخاب کنید و یا از چهار نوع از گالری را انتخاب کنید، برای اضافه کردن تصاویر. اضافه کردن یک فرم تماس با داشتن یک فرم تماس گوگل تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس موجود در سراسر سایت شما می توانید به تبدیل بالاتر منجر شود، در عین حال اضافه کردن یک فرم می تواند در بسیاری سیستم های مدیریت محتوا دشوار است. با ارائه یک بلوک محتوا به طور خاص برای قالب، اسکوار اسپیس در باعث می شود این تقریبا گردیده. شما می توانید بلوک شکل برای فرم های تماس، از ثبت نام ایمیل، و یا برای جمع آوری ثبت نام رویداد استفاده کنید. پلت فرم رابط کشیدن و رها کردن ساده، به تنظیم مجدد زمینه، و همچنین مارک آیا اقلام مورد نیاز هستند یا اختیاری فراهم می کند. اسکوار اسپیس در می تواند به شما ارسالی از طریق ایمیل و ادغام با Google Docs و MailChimp به طور مستقیم، به نوشته های فرم از فروشگاه.

قابلیت های تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

اضافه کردن یک صفحه محصول به سایت شما را قادر می سازد تابع تجارت الکترونیک. این سیستم می تواند از محصولات است که آیتم های فیزیکی به کشتی، محصولات دیجیتال، مانند دانلودها، و یا خدمات مانند یک بازرسی ارزیابی و یا خدمات در نظر گرفته لیست. اسکوار اسپیس در استفاده از خط خطی برای پردازش پرداخت، که به اتهام هیچ هزینه ماهیانه و هزینه استاندارد ۲٫۹ درصد به علاوه ۳۰ سنت در هر معامله موفق. این بسیار عالی برای تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس کسب و کار تازه شروع شده است، به عنوان آن مانع از نیاز به متحمل هزینه های قابل توجهی اغلب توسط پردازنده های پرداخت کارت اعتباری شارژ می شود. یکپارچگی شخص ثالث اسکوار اسپیس در فراهم می کند اتصال ساخته شده است در به خدمات شخص ثالث مانند Dropbox به، از OpenTable (برای رزرو رستوران)، و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر. شما همچنین می توانید پست های وبلاگ فشار به شبکه های اجتماعی به طور خودکار و صفحات از سایت به زبانه ها در فیس بوک.



:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

طراحی سایت تجارت الکترونیک پول سازچگونگی طراحی سایت تجارت الکترونیکی پول ساز

تجارت الکترونیکی در واقع نوعی از تجارت است که هر روز نیز با روندی صعودی و رو به رشد همراه می باشد ، با گذشت هر چه بیش تر زمان ، مردم بیش تر به طراحی سایت های تجاری اعتماد کرده و نیز بیش تر مجاب می شوند که به روش های پرداخت و دریافت الکترونیکی روی آورند. هم چنین امروزه طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی موفق بسیار زیادی وجود دارند که به واسط طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی وب سایت موفق خود درآمد میلیاردی را از آن خود نموده اند .( دقت کنید که منظور از یک سایت حرفه ای می تواند یک طراحی سایت ارزان نیز باشد. ) این روند باعث شده که این شرکت ها بتوانند با کمک گیری از اصول تجارت الکترونیک ، نام تجاری خود را به عنوان برندی معتبر در زمینه طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی مطرح نمایند . به عنوان مثال گوگل ، آمازون ، وال مارت ، ebay و … همه و همه ، تمامی نمونه هایی از طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی موفق می باشند که توانسته اند برای صاحبان خود پولسازی و معروفیت را به ارمغان بیاورند . حال می خواهیم ببینیم که در واقع چه آیتم هایی سبب موفقیت این سایت ها شده است. دقت کنید که تمامی این آیتم ها رابطه ی تنگاتنگی با سئو سایت دارند . در این مقاله سعی کرده ایم که به تفصیل به بیان رمز درآمدزایی چنین سایت های تجارت الکترونیکی موفق بپردازیم .

توصیف شرکت در طراحی سایت

در طراحی وب سایت ، ابتدا می بایست بدانید که دقیقا چه کالا و یا خدماتی را می خواهید ارائه نمایید . در ادامه نیز می بایست تصمیم بگیرید که می خواهید کدام بخش از این امور را به صورت الکترونیکی انجام دهید. بدین صورت محتوای طراحی وب سایتشما به صورت کلی روشن خواهد شد. برای روشن شدن این قسمت ، سعی کنید که کسب و کار خود را در چندین جمله توصیف نمایید . ببینید که کالا و یا خدمات ارائه شده توسط شرکت شما چه آیتم هایی هستند . مشتریان هدف شما چه کسانی می باشند ، محیط رقابتی شما و دیگر رقبای شما چه افراد یا شرکت هایی هستند. هم چنین می توانید برای این منظور از طراحی سایت های رقبای خود بازدید نمایید.
در مرحله ی بعد نیز می توانید بر روی این که کسب وکار شما چه مزایایی در مقابل دیگر کسب وکارها دارند تمرکز کنید .این آیتم به خودی خود بسیار مهم تلقی می شود ، چرا که به کمک این برتری ها در کسب و کار خود می توانید در سئو و بهینه سازی وب سایت خود پیشگام باشید . فراموش نکنید که تمامی اینها می تواند در توصیفی از شرکت شما بسیار موثر باشد.

طراحی Business Plan

در این گام شما می بایست پلان و نقشه ی تجارت خود را مشخص نمایید.با یک پلان و چارچوب کاری مشخص شما قادر به گنجاندن این چارچوب در طراحی سایت خود خواهید بود . این مرحله به معنای برنامه ریزی در خصوص فرایند کسب وکاری شما می باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید فرایندها را به صورت هماهنگ با یکدیگر در راستای اهداف اقتصادی و کسب وکاری خود رقم زنید. تمامی اینها در مفهوم استراتژی کسب وکاری بیان می گردد که در واحد مدیریتی شرکت ها تصمیم گیری می شوند. این آیتم را جدی بگیرید ، چرا که تاثیر چشم گیری در سئو سایت خواهد داشت .

چشم انداز سایت تجارت الکترونیکی شما

یکی از عوامل بسیار مهمی که به شما در امر طراحی سایت و نیز بهینه سازی وب سایت کمک قابل توجهی می نماید ، برنامه ریزی آینده و نیز طرح های توسعه ی شما است . به این فکر کنید که شما با طراحی سایت تجارت الکترنیکی خود چه چشم انداز و آینده ای را برای خود متصور می باشید . هم چنین جایگاهی که برای آینده ی خود در نظر گرفته اید چه ویژگی هایی دارد . این گام مهم یعنی تعیین چشم انداز ، می تواند کلیه ی فرایندهای بعدی سئو سایت را به صورت کاملا هدفمند پیاده سازی نماید.

هدف گذاری کسب و کار

هدف گذاری نیز از عوامل بسیار مهم در بهینه سازی وب سایت می باشد . این نکته را بدانید که تا زمانی که جامعه ی هدف خود را تعیین نکرده اید ، در سئو نیز موفق نخواهید بود . روی این مود تمرکز کنید که هدف واقعی کسب وکاری شما چیست. به عنوان مثال فروش محصول و یا کالا ، ارائه سرویس و خدماتی خاص و یا اهداف آموزشی و فرهنگی همگی نوعی هدف کاری محسوب می گردند. توجه به هدف می تواند تمامی اقدامات کسب وکاری شما از جمله طراحی وب سایت تحت پوشش خود قرار دهد.

بازاریابی اینترنتی

اهمیت بازارایابی به قدری زیادی است که شما هرگز از آن بی نیاز نخواهید بود . بازاریابی فعالیت هسته ای شرکت می باشد که می بایست همواره موثرترین روش ها را انتخاب نماید. اینترنت مارکتینگ در واقع لیستی از گرایش ها مانند سئو سایت و بهینه سازی سایت ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ ، طراحی وب سایت حرفه ای ، شبکه های اجتماعی ، وب برندینگ ، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی و غیره را شامل می گردد. روش های مختلف بازاریابی را ارزیابی نموده و در این میان موثرترین روش را انتخاب نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

تبلیغات طراحی سایتتاثیر تبلیغات طراحی سایت در خرید مشتری

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهمی در رویه ی فروش شرکت ها بازی می کنند ، تا حدی که بخش مهمی از بودجه ی شرکت تنها صرف تبلیغات حرفه ای در انواع طراحی سایت های معتبر و … می گردد. با این حال روش بازاریابی معمولا متناسب با زمینه فعالیت اتخاذ می شود. باید اظهار داشت که طراحی سایت ، در نظر گرفتن اصول سئو سایت و هم چنین بهینه سازی سایت ، فرآیند های برند سازی ، ویدیو مارکتینگ و نیز ایمیل مارکتینگ از جمله مواردی است که در راستای اهداف مربوط به مارکتینگ و بازاریابی انواع شرکت ها تنظیم می شود. به طور کلی می توانیم خاطرنشان کنیم که بازاریابی اینترنتی در بعضی زمینه های کاری با بازخورد خوبی از سوی مشتری همراه بوده و سبب ایجاد گرایش هایی هم سو با طراحی وب سایت و هم چنین پیاده سازی اصول سئو سایت و نیز بهینه سازی وب سایت گردیده است.

نقش تبلیغات در بازاریابی

در واقع دلیل اولیه ی شروع و اقدام به تبلیغات در انواع طراحی سایت ایجاد شناخت و هم چنین معرفی و رسمیت دادن به محصول است . دقت کنید که این محصول می تواند به صورت کالا و یا خدمات باشد . اگر کمی با فضای مجازی آشنایی داشته باشید می دانید که یک طراحی سایت ارزان به همراه یک بهینه سازی سایت چقدر می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه از عهده ی این کار برآید. باید اظهار داشت که کلیه ی کسب وکارها برای ایجاد شناخت خدمات و محصولات خود به کاربرانشان به صورت قطعی نیاز به تبلیغات و بازاریابی خواهند داشت.هم چنین از این نکته نبایست غفلت ورزید که بیش از ۹۰ درصد اطلاعات به صورت دیداری ( مشاهده شدن ) به افراد منتقل می شود و این نکته نشان دهنده ی این است که تبلیغات در طراحی وب سایت بسیار حائز اهمیت است . به علاوه فراموش نکنید که ایجاد یک نمونه طراحی سایت و نیز انجام فرآیند سئو سایت بر روی آن به معنای تقویت دیده شدن می باشد که در واقع همان مفهوم تبلیغات رابرای کاربران فضای وب تداعی خواهد نمود.

ارزش تبلیغات در طراحی سایت ارزان

از منظر کلی هیچ تفاوتی میان تبلیغات در یک طراحی سایت ارزان و سایر طراحی وب سایت ها وجود ندارد.بلکه چیزی که در این میان اهمیت دارد، کیفیت بهینه سازی سایت می باشد. شما می بایست سعی کنید که در انجام پروسه ی تبلیغات استراتژی داشته باشید و نیز تلاش کنید که حتی الامکان تبلیغات شما در منابع معتبر مختلف به نمایش درآید.در غیر این صورت هزینه ی صرف شده از طرف شما به هدر خواهد رفت. در نتیجه مهم ترین قدم در شروع تبلیغات در یک طراحی سایت ، تعیین جامعه ی هدف بازاریابی شما می باشد . پس از آن ببینید که در چه محیط هایی پتانسیل بیش تری برای دیده شدن در جامعه ی هدف را دارید ، سپس برای آن اقدام نمایید. برای این کار می توانید از تبلیغات بنری در سایر طراحی سایت ها ، ایجاد انواع طراحی سایت کاربرپسند و حرفه ای ، اجرای انواع اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت ، فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف و نیز اشتراک فایل استفاده نمایید.

طراحی سایت ارزان – فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ریسپانسیو responsiveچگونگی طراحی سایت به صورت ریسپانسیو ( responsive )

از مزیت های طراحی سایت سیت سئو قابلیت طراحی وب سایت به حالت واکنشی یا ریسپانسیو (responsive) است .با دنبال کردن سیاست های کلی انواع شبکه های اجتماعی و دنبال کردن اهداف مختلف آن ها بهتر متوجه این روند خواهیم شد . به عنوان مثال دلیل مهم تغییر لوگوی گوگل که اخیرا نیز صورت گرفت در واقع همین طراحی سایت به صورت ریسپانسیو بود. گوگل برای سازگاری بهتر سایت خود با دستگاه های موبایل و یا تبلت ، بعد را از روی لوگوی خود حذف کرد و به عبارتی لوگوی مسطحی طراحی نمود. به علاوه وقتی که نحوه ی گشت و گذار در فضای وب را از سایر دوستان و آشنایان می پرسیم ، به اهمیت فوق العاده ی این نوع طراحی سایت پی خواهید برد. تا جایی که به جرئت می توانیم بگوییم که این نوع طراحی از طراحی معمولی سایت به مراتب مهم تر خواهد بود. در ادامه با ذکر نمونه ای از آمار مربوط به میزان بازدید سایتها در انواع دستگاه های کشور انگلیس به اهمیت طراحی سایت واکنشی یا ریسپانسیو پی خواهیم برد.

طراحی سایت برای گوشی موبایل و تبلت

در حال حاضر دو سوم مردم انگلستان گوشی هوشمند دارند و به صورت آماری می توان ذکر کرد که ۹۰% از افراد جوانی که سن متوسط آن ها میان ۱۶ تا ۲۴ سال است این وسیله را دارند. (حال می توانید به تصوری تقریبی از تعداد افرادی که طراحی سایت ها را در موبایل خود مشاهده می کنند ، داشته باشید.). بر اساس آمار اعلام شده از اداره ارتباطات کشور انگلستان (آفکام) ، مردم انگلستان روزانه یک ساعت و ۵۴ دقیقه روی موبایل هایشان به اینترنت دسترسی دارند در مقابل این مردم تنها مدت زمان ۱ ساعت و ۹ دقیقه ای بر روی کامپیوترهای شخصی خود صرف می کنند . در ایران نیز تمرکز افراد بیش تر بر این است که برا ی دسترسی به وب سایت ها حتی الامکان از گوشی خود استفاده کرده و رویکرد آن ها بر این است که کم تر از کامپیوتر های شخصی استفاده نمایند. این مسائل اهمیت قابلیت نمایش طراحی سایت شما بر روی انواع گوشی با سایز های مختلف نشان خواهد داد.

طراحی سایت واکنشی چیست ؟

برای روشن شدن طراحی سایت واکنشی باید بگوییم :سایت واکنشی یا ریسپانسیو در واقع سایتی است که طراحی آن به گونه ای باشد که در لپ تاپ ، گوشی موبایل و تبلت امکان نمایش را در سایز های مختلف داشته باشد. متاسفانه تعداد زیادی از افرادی که به امر طراحی وب سایت اشتغال دارند ، به این مسئله توجه کافی ندارند. لذا بعضا مشاهده ی طراحی سایت آن ها در گوشی به شدت دشوار خواهد بود. طراحی سایت واکنشی به گونه ای است که وب سایت با ایجاد تغییراتی پویا در قالب و سایز صفحه ی مورد نظر قابلیت نمایش خواهد داشت و می تواند خود را با هر اندازه ی صفحه نمایشی تطبیق دهد به گونه ای که هیچ نیازی نیازی به بزرگنمایی یا اسکرول افقی وجود نداشته باشد.

بهینه سازی سایت و طراحی سایت ریسپانسیو

در مورد این که آیا طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشی در سئو سایت موثر است ، اظهار نظرهای مختلفی شده است . اما تمام افرادی که به امر بهینه سازی سایت اشتغال دارند ، بر این نکته تاکید دارند که طراحی سایت ریسپانسیو سبب ارتقا رتبه ی سایت توسط گوگل می گردد. چرا که گوگل سعی دارد در نتایجش ، مواردی را بیاورد که کاربران احساس رضایت و راحتی بیش تری کنند . بنابراین برای این موضوع نیز اهمیت زیادی قائل است . فراموش نکنید که حتی اگر قصد سفارش یک طراحی وب سایت ارزان را دارید ، به هیچ عنوان از طراحی سایت ریسپانسیو غفلت نورزید. چرا که بدون استفاده از این نوع طراحی ، اگرچه شما در وب سایت خود محتوایی عالی ارائه کنید ، با این حال بخش زیادی از کاربران خود که با گوشی و تبلت به سایت شما می آیند را از دست خواهید داد.لذا این تاثیر پذیری در سئو نمایان تر خواهد بود.

طراحی سایت ارزان ، فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

پروتکل ssl در طراحی سایت

پروتکل ssl طراحی سایتپروتکل ssl در طراحی سایت

اگر شما از جمله کسانی باشید که در طراحی سایت فعالیت دارند ، حتما تاکنون نام ssl را شنیده اید . در واقع ssl و یا به عبارتی مخفف همان Secure Socket Layer گونه ای پروتکل رمزنگاری شده بوده که برای انتقال داده بین سرور و کلاینت ایجاد می گردد.از خواص این پروتکل این است که به گونه ای تضمین گر امنیت اطلاعات طراحی سایت خواهد بود. در نظر داشته باشید که در صورتی که در طراحی وب سایت خود نیازمند به انتقال اطلاعاتی مهم از جمله مانند حساب کاربری و غیره باشید در این صورت می توانید برای اطمینان از امنیت اطلاعات خود از این پروتکل ssl استفاده نمایید.

تاثیر ssl در بهینه سازی سایت

تاثیر این پروتکل در بهینه سازی سایت امری بدیهی است ، چرا که شما با استفاده از این پروتکل سعی در انتقال اطلاعات کاربرانطراحی سایت خود به صورتی کاملا امن و تضمین شده دارید. گوگل نیز از این حسن عملکرد شما استقبال کرده و با توجه به این کار شما رتبه ی بهتری را برای سایت شما در نظر خواهد گرفت . نقش موثر و مفید پروتکل ssl در بهینه سازی سایت در گوگل از جمله مواردی است که گوگل به وضوح به آن اشاره کرده است.

نشانه های استفاده از پروتکل ssl در طراحی سایت

اگر می خواهید بدانید که کدام وب سایت از این پروتکل برای انتقال داده های خود استفاده می کند ، می توانید از نشانه هایی که در زیر آن ها را برمی شماریم ، استفاده نمایید. این نشانه ها عبارتند از:

شکل آدرس به صورت https

یکی از بارزترین مشخصه ها در سایت هایی که دارای پروتکل ssl می باشند ، همان استفاده از https در ابتدای آدرس سایت ها است . در این صورت اگر پس از ورود به طراحی سایت خاصی به ابتدای آدرس دقت کنید به جای http که در سایر سایت ها موجود است ، شما https را مشاهده می نمایید. به طور مثال اگر شما پروتکل ssl را در طراحی سایت خود نصب کنید ، آدرس url طراحی وب سایت خود را به شکل زیر مشاهده خواهید نمود:

https://www.domain.com

در واقع بجای پروتکل http از پروتکل https استفاده می نمایید.

نمایش آیکن قفل بسته شده در مرورگر کنار آدرس

از دیگر مواردی که نشان دهنده ی این موضوع است ، همان آیکن قفل بسته می باشد که در کنار آدرس بار در طراحی سایت هایی که از این پروتکل استفاده می کنند ، مشاهده می گردد.

مدت اعتبار گواهینامه ssl

توجه داشته باشید که تنها استفاده از گواهینامه ی ssl کافی نبوده و می بایست این گواهینامه از اعتبار کافی برخوردار باشد ، متاسفانه در بسیاری از سایت ها مشاهده می شود که این گواهینامه مدت زیادی است که به پایان رسیده است و به وضعیت آن نیز رسیدگی نمی شود. که این از لحاظ بهینه سازی سایت و سئو یک امتیاز منفی محسوب خواهد شد.
برای اطلاع از وضعیت اعتبار گواهینامه ssl می توانید روی ایکن لایه امن سبز رنگ در مرورگر خود کلیک نموده و سپس گزینه ی Certificate Information یا همان وضعیت اطلاعات گواهینامه را انتخاب کنید. به وسیله ی این گزینه شما قادر خواهید بود که به صفحه ی گواهینامه بروید. در نهایت درآن صفحه می توانید گزینه Not Valid Before” و “Not Valid Afterرا مشاهده کنید.حال اگر زمان نوشته شده در گزینه “Not Valid After” از تاریخ زمان حال حاضر گذشته باشد باشد در این صورت اعتبار گواهینامه برایطراحی سایت شما به پایان رسیده است.

نحوه ی نصب ssl در طراحی سایت

برای نصب ssl بر روی دامنه طراحی سایت خود می بایست در ابتدا نوع گواهینامه ssl که متناسب با نیازهای طراحی وب سایت شما می باشد را انتخاب نموده و پس از آن از شرکت های ارائه دهنده ی گواهینامه ssl به منظور نصب این پروتکل بر روی دامنه مورد نظر خود اقدام کنید.اما به یاد داشته باشید که به هرحال این کار هزینه بر بوده و در صورتی که هدف شما طراحی سایت ارزان است ، برایتان قابل استفاده نخواهد بود.

طراحی وب سایت ارزان || فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

بهینه سازی سایتاهمیت لینک خارجی قدرتمند در بهینه سازی سایت

در مقالات پیشین در مورد سئو سایت خارجی و یا off-page صحبت کردیم .در این قسمت نیز به بسط آن مباحث خواهیم پرداخت.گفتیم که در بهینه سازی سایت به صورت خارجی لینک ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند . لینک های خارجی و یا به عبارتی همان بک لینک ها در صورتی که در طراحی سایت مناسبی ایجاد شوند می توانند تا حد زیادی سبب افزایش اعتبار طراحی سایت شما گردند . در این مقاله سعی شده به مواردی که می بایست به منظور ایجاد لینک های خارجی قدرتمند برای طراحی سایت مورد توجه قرار گیرند اشاره شود تا بدین وسیله عملکرد مناسب سایت در سئو سایت و نیز بهینه سازی سایت ارتقا یابد. البته برخی از این تکنیک ها تا حدودی هزینه بر بود اما با اصل طراحی سایت ارزان تقابلی ندارند. در ادامه به بیان نکاتی در این زمینه که در مورد درج بک لینک های قدرتمند برای طراحی وب سایت می باشد، خواهیم پرداخت.

کلمه کلیدی در لینک خارجی طراحی سایت

این نکته از نکات بسیار مهم قلمداد می شود. به این نکته توجه داشته باشید که در لینک خارجی خود می بایست در سایر طراحی سایت ها ، از کلمه کلیدی انتخابی برای طراحی سایت خود به صورت لینک استفاده نمایید و یا به عبارتی کلمه کلیدی را در Anchor text لینک خود بگنجانید.

رابطه ی طراحی سایت با لینک شما

در صورتی که سایتی که می خواهید در آن لینک درج کنید ، موضوع یکسانی با طراحی سایت شما داشته باشد، از لحاظ بهینه سازی سایت و سئو سایت نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.

تعداد لینک های خارجی در طراحی وب سایت

توجه داشته باشید در صورتی که طراحی سایت انتخابی شما برای گرفتن لینک تعداد زیادی بک لینک به دیگر طراحی وب سایت ها داده باشد و یا به طور منظم این لینک ها را تغییر دهد از دیدگاه گوگل این عمل به عنوان خریدبک لینک شناخته می شود و در نتیجه عملکرد آن چنان مثبتی را در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما نخواهد داشت.

اعتبار طراحی سایت ارزان

فراموش نکنید که اگر اعتباری نزد گوگل دارید ، آن را بیهوده صرف نکنید. در واقع اعتباری که طراحی سایت انتخابی برای گذاشتن بک لینک دارد نیز عنصری برای قدرت بخشی به طراحی وب سایت شما می باشد. به عبارتی اعتبار سایتی که از آن به سایت خود بک لینک گرفته اید ، در افزایش اعتبار طراحی سایت ارزان شما اثرگذار خواهد بود .

محدودیت تعداد بک لینک ها و عمر سایت

توجه کنید که میزان تعداد بک لینک و عمر وب سایتی که از آن به سایت خود بک لینک دریافت نموده اید ، ملاکی بر اعتبار دادن بهطراحی سایت شما خواهد بود و هر چه بیشتر باشد پتانسیل قدرت بیشتری داشته و برای درج بک لینک ها مناسب تر خواهد بود.

فیس تری || طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

تغییرات سئو سایت جریمهتغییرات لازم برای سئو سایت قبل از جریمه شدن

به طور کلی زیاده روی در سئو سایت بر طراحی سایت ارزان تاثیر منفی خواهد داشت . البته انجام این امر بیش تر توسط متخصصینسئو نبوده و سئو بیش از حد اغلب توسط مبتدیان انجام می گیرد. اخیرا نیز بنابر سخنرانی جدید نماینده گوگل در یک کنفرانس ، گوگل قصد تنبیه و مجازات طراحی سایت هایی را که به صورت افراطی شیوه های بهینه سازی وب سایت را در طراحی سایت خود به کار برده اند ، دارد. در نتیجه لازم است که برای اجتناب از این نوع مجازات موارد زیر را مدنظر قرار دهید :

نکته ی مهم : توجه داشته باشید که اگر پیشاپیش این تغییرات را اعمال ننماییم متاسفانه متقبل زحمات و ضررهای بسیاری از بابت جریمه و مجازات گوگل خواهیم شد.

۱- ضرورت صحیح بودن عناوین محتواها در طراحی سایت

بارها بر این نکته تاکید کرده ایم که با وجود داشتن یک طراحی سایت ارزان می توان در سئو سایت موفق ظاهر شد . یکی از نکاتی که باید برای این منظور رعایت گردد همین عناوین هستند . در مورد عناوین باید توجه داشته باشید که در صورتی که در عنوان چیزی نوشته شود و محتوای زیر آن با عنوان مذکور مغایرت داشته باشد ( مسئله ای که در بسیاری از طراحی وب سایت ها مشاهده می گردد و در واقع نوعی فریب کاربر محسوب می شود. ) مشمول جریمه و مجازات گوگل خواهیم شد و در صورت برطرف نشدن این موارد ، طراحی وب سایت به صورت تدریجی از رتبه ی خود سقوط خواهد نمود.

۲- دستکاری و تغییر لینکهای داخلی طراحی وب سایت

در مبحث طراحی وب سایت و سئو سایت باید این نکته را متذکر شده که اسپایدر های گوگل ابتدا لینکهای anchor text را شمارش نموده و تنها یکی از آنها ارزش صفحه را تصویب نموده و عبور می دهد. وجود لینکهایی که مکررا به صفحات یکسان و با anchor یکسان لینک شده اند در مبحث بهینه سازی وب سایت غیرمفید بوده و در نهایت باعث کاهش رتبه ی سایت و هم چنین شناخته شدن آن به عنوان سایتی با صفحات بیهوده و اسپم(هرزنامه) خواهد شد. در عوض می توانید با تغییرات مفید و منطقی در لینک به صفحات به حل این مشکل بپردازید . از این رو بهتر است لینک داخلی را به صفحاتی از سایت خود که لزوم به دیده شدن دارند قرار دهید .

۳- لینکهای بخش فوتر طراحی سایت

اغلب کثرت کلمات کلیدی در فضای محدود فوتر مانع از راحت خوانده می شوند ، توجه داشته باشید که با عریض تر کردن فوتر سایت در هنگام طراحی وب سایت و یا گنجاندن لینک صفحاتی از سایت که مایل به دیده شدنشان هستیم به صورت گزینه هایی در منوی سایت این مورد نیز قابل حل خواهد بود.

۴- مسدود شدن محتوای طراحی وب سایت توسط موتورهای جستجو

در مقالات پیشین نیز بر کیفیت محتوا و عدم کپی کردن محتوا تاکید فراوانی کردیم . توجه داشته باشید که تاکید بر محتوای خوب برای جذب مخاطب و هم چنین معرفی و انتشار طراحی سایت توسط مخاطبین پیگیر روش موثرتری در افزایش رتبه و سئو سایت به شمار خواهد رفت.

۵- عدم وجود لینک خارجی از سایت های تنبیه شده

سعی کنید از سایت هایی که اسپم (هرزنامه) هستند اصلا لینک نگیرید ، حتی اگر لینک را به رایگان به شما بدهند . البته مسئله این قدر هم جدی نیست که با لینک دادن چنین سایت هایی به طراحی سایت شما ، رتبه ی طراحی وب سایت شما افت نماید ، ولی به صورت کلی می توان گفت که این کار از لحاظ بهینه سازی وب سایت بی فایده خواهد بود. در نتیجه تاکید بر این است که به دلیل تشخیص نسبتا دشوار این مشکل ، بهتر این است که همیشه از سایت های معتبر جهت لینک گذاری استفاده گردد .

طراحی وب سایت ارزان فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

سئو سایتآموزش و یادگیری سئو سایت (بهینه سازی برای موتورهای جست و جو)

گام اول – علاقه و کنجکاوی

اگر می خواهید فرآیند سئو و یا همان بهینه سازی سایت را یاد گرفته و بر روی طراحی سایت خود پیاده نمایید ، در ابتدا می بایست علاقه ی لازم برای این کار را داشته باشید ، به علت این که فرآیند های بهینه سازی وقت گیر بوده و در طول زمان نسبتا زیاد عملی می باشند ، در نتیجه اگر علاقه و کنجکاوی زیادی ندارید ، این آموزش برای شما سودمند نخواهد بود.

گام دوم – استفاده از مراتب یادگیری

آموزش و یادگیری سئو سایت نیز مانند هر تخصص دیگر دارای مراتب و مراحل مختلفی می باشد ، در این مورد نیز می بایست این فرآیند و آموزش در سطوح و مراحل گوناگونی مورد بحث قرار گیرد. به علاوه کار در این زمینه بسیار بسیار حساس بوده و در صورت بروز اشتباه گوگل شما را شناسایی کرده و احتمال بلاک شدن و حذف شدن طراحی سایت شما از لیست گوگل وجود خواهد داشت. این سطوح مختلف بهینه سازی عبارتند از :

مبتدی کامل (کاملا بی تجربه)

در این مرحله عملا شما هیچ پایه و یا سابقه ی کاری در زمینه ی بهینه سازی سایت ندارید و همان گونه که مطرح شد، در صورت بروز اشتباه ممکن است مجبور به پرداخت تاوان سنگینی گردید.

صلاحیت عمومی

در این سطح نیز شما صرفا قادر به انجام وظایف خود خواهید بود ، دقت داشته باشید که این انجام کار نیز می بایست با نظارت کلی یک متخصص صورت گیرد و در غیر این صورت ممکن است شما شاهد هیچ پیشرفتی در طراحی سایت خود نباشید.

صلاحیت کلی

در این سطح شما می توانید در زمینه ی سئو اظهار نظر نموده و نظرات خود را برای آزمایش عملی سازید به علاوه شما قادر به حل مشکلات مختلفی که برای افراد مبتدی بهینه سازی سایت به وجود می آید می باشید.

متخصص

در این سطح شما واقعا حرفه ای بوده و می توانید بر محتواهای تولید شده در طراحی سایت ها نظارت کنید هم چنین شما قادر خواهید بود که با صرف حداقل هزینه از یک طراحی سایت ارزان بهترین استفاده را نموده و تمامی موارد سئو سایت را در آن پیاده نمایید.

گام سوم – شناسایی موارد بی اهمیت در بهینه سازی سایت

این گام ، یک مرحله ی بسیار مهم در امر بهینه سازی سایت تلقی می شود . شما باید بدانید که چه مواردی برای گوگل اصلا مهم نیستند . در این صورت شما قادر خواهید بود که سئو سایت را به صورت حرفه ای انجام دهید. متاسفانه بسیاری از متخصصان سایت امروزه وقت خود را روی موارد بی اهمیت در زمینه ی بهینه سازی سایت صرف کرده و درمقابل نیز نتیجه ی دلخواه خود را نمی گیرند.که این باعث افزایش هزینه ی سئو شده و با اصل طراحی سایت ارزان کاملا در تقابل قرار دارد.

گام چهارم – تمرکز ویژه بر طراحی سایت ارزان

توجه داشته باشید که در انجام هر کاری کارفرما می خواهد با صرف کم ترین هزینه بهترین نتیجه را از آن خود کند.لذا شما نیز به عنوان یک متخصص در سئو و بهینه سازی سایت ، می بایست اخلاق را در این کار رعایت نموده و او را به سوی مطلوب خود رهنمون سازید. به علاوه هرگز این نکته را فراموش نکنید که آشنایی با کد های دستوری html در طراحی وب سایت در واقع از بزرگترین مهارت ها در سئو سایت تلقی می شود.

سئو سایت

گام پنجم – شکست مقدمه ی پیروزی

اگر شما در این زمینه تازه کار هستید ، به احتمال زیاد در این زمینه شکست های فراوانی خواهید خورد. به یاد داشته باشید که در صورتی که در این زمینه حرفه ای فعالیت کنید می توانید در عرض چندین سال به یک متخصص حرفه ای سئو سایت بدل گردید. با کمی تحقیق و پرس و جو متوجه خواهید شد که هر متخصص بهینه سازی سایت ، در سابقه ی خود شکست های فراوانی را تجربه کرده است. به علاوه شما باید به تیم سئو خود اجازه ی شکست بدهید . این مسئله ای است که بسیاری آن را پشت سر گذاشته اند . در این زمینه داستانی معروف از “ تام واتسون ” بنیانگذار شرکت بزرگ کامپیوتری i.b.m نقل می کنند که :

یکی از کارمندانش اشتباه بزرگی مرتکب می شود و مبلغ ده میلیون دلار به شرکت ضرر می زند ! این کارمند به دفتر واتسون احضار شده و پس از ورود میگوید : تصور می کنم باید از شرکت استعفا دهم !
واتسون در جواب پاسخ میدهد : شوخی می کنید ؟؟ ما همین الآن مبلغ ده میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم !
لذا توصیه ی ما بر این است که از شکست های فراوان در این زمینه دلسرد نگردید و از آن ها درس گرفته و بر اصل طراحی سایت ارزان تکیه کنید.

گام ششم – محتوای مناسب و جذاب در طراحی سایت

در مقالات پیشین نیز بر تولید محتوا به صورت حرفه ای و کاربرپسند تاکید نمودیم . به خاطر داشته باشید نوشته ای که به منظور چاپ و انتشار طراحی شده است از اهمیت بیشتری در بهینه سازی وب سایت برخوردار می باشد . در زمینه های نویسندگی و نیز رسانه های اجتماعی معطوف کردن نگاه سایرین به نوشته های خود نسبتا ساده تر می باشد . این بستر سبب فراهم آوردن محیطی امن برای شما شده که در صورت شکست ، بازخوردها را دیده و خود را در معرض افراد باهوش تر و نیز آگاه به مسائل سئو قرار داده و نیز مقایسه نمایید.

گام هفتم – هنر ها و مهارت های رقبا را از یاد نبرید.

همواره در سئو تاکید بر اصل آنالیز رقبا می گردد. به منظور این که فرآیند بهینه سازی سایت واقعا موثر واقع گردد ، شما احتیاج به آموزشی با بستر دانش گسترده شامل موارد زیر را خواهید داشت :

بازاریابی منظم – مدیریت پروژه – هوشیاری تجاری – مهارت های نگارش – مهارت های ارائه – مهارت های رهبری و مدیریت افراد

نتیجه گیری

در پایان این کلید طلایی در بهینه سازی سایت را به خاطر داشته باشید : یادگیری عمیق هرگز در چندین ساعت و یا چند روز اتفاق نخواهد افتاد . لذا اگر قرار است که از صفر شروع کنید در ابتدای فعالیت سئو خود این سه پیشنهاد را مدنظر قرار بدهید :

کنجکاو باشید، بدین صورت که با شنیدن هر چیزی در مورد سئو سعی در یافتن پاسخ این سوال باشید .
اصل طراحی سایت ارزان را فراموش نکنید.
روی مباحث مبتدی بهینه سازی سایت مسلط شوید.

طراحی سایت ارزان / فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

جذب کاربر طراحی سایتچگونگی جذب کاربر به سوی طراحی سایت

مدیران وب سایت ها همواره در صدد این بوده که بازدید طراحی سایت خود را به هر نحو افزایش داده و به گونه ای ترافیک را روانه ی سایت خود سازند. در واقع ترافیک سایت آیتمی است که همواره در صدر توجه مدیران طراحی وب سایت قرار دارد چرا که این اتفاق مقدمات سودآوری برای رونق کسب و کار خواهد بود . توجه داشته باشید که ورود هر کاربر به سایت شما می تواند به منزله فرصتی برای تقویت مارکتینگ شما باشد. ضمن این که هر کاربری نیز الزاما برای طراحی سایت شما سودمند نخواهد بود.و شما می بایست برای کاربر مد نظر خود برنامه ریزی نمایید. مسئله این جاست که هدایت جامعه هدفی که متقاضی خدمات و یا کالای شما می باشد به سوی طراحی سایت شما چگونه ممکن خواهد بود . در ادامه با شرح برخی پارامترها به بیان تکنیک هایی در این زمینه خواهیم پرداخت.

جذب حداکثر ترافیک به سوی سایت

در واقع روانه ساختن ترافیک در آسان ترین و ارزان ترین روش ، موردی است که در برنامه ی استراتژیک تبلیغات و بازاریابی شرکت ها قرار می گیرد . هدف گیری و جذب کاربران بالقوه که می توانند در جامعه هدف ما باشند ، بهترین گزینه در ترافیک هدایتی به سوی سایت می باشد . نکته ی مهم این جاست که هرچه بتوان حجم بیش تری ترافیک را روانه ی طراحی سایت ساخت ، خرید بیش تری نیز خواهیم داشت و در نتیجه هزینه های صرف شده برای مواردی چون تبلیغات ، سئو و بهینه سازی سایت نیز جبران خواهد گردید.

تبلیغات کلیکی

از جمله روش هایی که می تواند کاربران را به سوی طراحی سایت شما هدایت نماید ، تبلیغات کلیکی در سایر سایت ها می باشد . این روش نیز بعضا توسط متخصصین سئو و بهینه سازی سایت به منظور شناساندن سایت به گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. در این تبلیغات با کلیک بر روی آن می توانند مستقیم به طراحی وب سایت شما هدایت شوند. اما این تبلیغات نیز معایب خود را دارا هستند و بسیاری از منتقدان به دلایل مختلفی آن را در بهینه سازی سایت موثر نمی دانند.

سئو سایت

آیتم های مختلف سئو سایت و یا بهینه سازی سایت می توانند از گوگل به عنوان ابزاری در هدایت کاربران به سوی طراحی سایت شما استفاده نمایند. از طرفی همان طور که ذکر شد ، سئو امری به صرفه بوده و حتی بر روی یک طراحی سایت ارزان نیز به سادگی قابل اجرا می باشد. اگرچه سئو نیازمند صرف هزینه و وقت می باشد ، با این حال با توجه به نتایج آتی آن که رونق کسب و کار شما می باشد ، به شدت به صرفه خواهد بود. امروزه موتورهای جستجو به عنوان بازاریابان قوی شناخته شده اند که کاربران را به واسطه ی کلمات کلیدی انتخابی آن ها به لیستی از نتایج شامل طراحی سایت های مختلف مرتبط با موضوع درخواستی هدایت می نمایند . هم چنین نیازمند بودن کاربران به خدمت و یا کالای خاص موردی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

تبلیغات در سایت های پرترافیک

به عنوان یک اصل کلی در بازاریابی ، همواره تبلیغات امری بسیار مهم در جذب مشتری تلقی می گردد . طبعا فضای وب و طراحی سایت ها نیز از این امر مستثنا نخواهد بود. لذا توجه داشته باشید که تبلیغات در سایت های پرترافیک می تواند عامل موثری در جهت دیده شدن طراحی سایت شما و نیز هدایت کاربران باشد( مانند سئو سایت ).
به علاوه شما می توانید ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت های پرترافیک در جذب ترافیک و روانه ی کاربران به سوی طراحی وب سایت خود گامی بسیار عالی بردارید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری نیز به این دلیل با کلیه ی تبلیغات متمایز می گردد که رابطه ی تنگاتنگی با گرافیک دارد . در واقع گرافیک بنر سبب می شود که کاربر تصمیم بگیرد که به طراحی سایت شما سر بزند یا خیر . تبلیغات بنری با ایجاد گرافیک زیبا و نیز درج آدرس سایت علاوه بر گام مهمی در تقویت برندینگ می تواند همانند سئو ، کاربران را روانه ی طراحی سایت شما نماید و موجبات افزایش ترافیک سایت را فراهم سازد. تحلیل ها حاکی از آن است که بصری سازی و زیبایی ظاهری طراحی وب سایت از جمله مواردی هستند که در ذهن کاربر برجا خواهند ماند و بدین صورت نام تجاری شما در ذهن کاربر هک خواهد گردید .

طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

طراحی سایت موبایل فرندلیاهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی

در مطالب پیشین از طراحی سایت ریسپانسیو و نیز سازگاری طراحی وب سایت با انواع دستگاه ها پرداختیم . موتور جست و جوی قدرتمند گوگل در به روز رسانی جدید خود در الگوریتم های رتبه بندی، مبحث موبایل فرندلی بودن سایت و نیز طراحی سایتموبایل فرندلی را ملاک مهمی در رنکینگ وب سایت ها قرار داده است تاجایی که در رنکینگ وب سایت ها اولویت خاصی برای طراحی وب سایت هایی که موبایل فرندلی هستند قرار داده است. سوال اینجاست که حال این تمرکز و توجه فوق العاده بر موضوع موبایل فرندلی بودن چه دلیلی دارد. بر طبق تحلیل ها و آنالیزهای به دست آمده در مورد کاربران اینترنتی که به مشاهده ی طراحی سایت ها می پردازند ، درصد کاربران موبایل همراه دارای یک روند صعودی می باشد و این در حالی است که تعداد کاربران کامپیوتر شخصی پیشرفتی نداشته و یا در برخی حوزه ها نیز با کاهش همراه بوده اند.

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست ؟

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست و به چه معناست؟ این یکی از سوالاتی است که بسیاری از کاربران دارند . در پاسخ می بایست اظهار نمود که نمایش طراحی وب سایت به گونه ای که قابلیت تطبیق با سایر دستگاه های مرورکننده ی وب سایت را داشته باشد ، طراحی سایت موبایل فرندلی نامیده می شود .در طول زمان و با گسترش استفاده ی اینترنت ، استفاده از گوشی موبایل به عنوان ابزاری در جهت هدایت کاربران به سمت و سوی طراحی وب سایت تا حد بسیار زیادی مورد توجه قرار گرفته است .

طراحی سایت ارزان یا موبایل فرندلی

همان طور که در مقالات پیشین نیز گفته ایم ، ما بر طراحی سایت ارزان تاکید زیادی داریم.با این حال از لحاظ سئو ، طراحی وب سایت موبایل فرندلی پیشنهاد شده و بالتبع هزینه ها اندگی زیاد خواهد گردید سوال این است که.آیا با این حال طراحی وب سایت موبایل فرندلی پیشنهاد می شود یا خیر؟ در پاسخ این سوال می توان گفت بله . اگرچه شما در این مرحله هزینه ای را برای موبایل فرندلی بودن وب سایت خود متحمل می شوید ، اما از لحاظ بهینه سازی طراحی سایت موبایل فرندلی بسیار به صرفه بوده و کاملا ارزش صرف هزینه ی اندکی بیش تر را خواهد داشت.

اثرات طراحی سایت موبایل فرندلی در سئو سایت

در مورد میزان تاثیر طراحی سایت به صورت موبایل فرندلی و یا ریسپانسیو اظهارات نظر مختلفی از سوی متخصصین بهینه سازی سایت عنوان گردیده است.چیزی که مشخص است این است که به هر حال با توجه به گسترش استفاده از گوشی موبایل به عنوان ابزاری برای جستجو و ورود به طراحی وب سایت ها ، نمایش درستی از سایت شما که در موبایل برای کاربران به تصویر کشیده می شود بسیار لازم به نظر می رسد . عدم تصویر مناسب از طراحی وب سایت در موبایل سبب ترک وب سایت توسط کاربر شده که این امر تاثیر منفی قابل توجهی بر سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد گذاشت . تجربه کاربران موبایل در طراحی وب سایت ما مبحث بسیار مهمی است که به وسیله ی طراحی سایت موبایل فرندلی و ریسپانسیو میسر می گردد. به علاوه شکل و نحوه چیدمان بخش ها ، منوها ، زیر منوها و سایر عناصر ضروری صفحه موضوعی است که در طراحی وب سایت موبایل فرندلی مورد توجه قرار خواهد گرفت .

طراحی سایت ارزان = فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

جذب کاربر طراحی سایتچگونگی جذب کاربر به سوی طراحی سایت

مدیران وب سایت ها همواره در صدد این بوده که بازدید طراحی سایت خود را به هر نحو افزایش داده و به گونه ای ترافیک را روانه ی سایت خود سازند. در واقع ترافیک سایت آیتمی است که همواره در صدر توجه مدیران طراحی وب سایت قرار دارد چرا که این اتفاق مقدمات سودآوری برای رونق کسب و کار خواهد بود . توجه داشته باشید که ورود هر کاربر به سایت شما می تواند به منزله فرصتی برای تقویت مارکتینگ شما باشد. ضمن این که هر کاربری نیز الزاما برای طراحی سایت شما سودمند نخواهد بود.و شما می بایست برای کاربر مد نظر خود برنامه ریزی نمایید. مسئله این جاست که هدایت جامعه هدفی که متقاضی خدمات و یا کالای شما می باشد به سوی طراحی سایت شما چگونه ممکن خواهد بود . در ادامه با شرح برخی پارامترها به بیان تکنیک هایی در این زمینه خواهیم پرداخت.

جذب حداکثر ترافیک به سوی سایت

در واقع روانه ساختن ترافیک در آسان ترین و ارزان ترین روش ، موردی است که در برنامه ی استراتژیک تبلیغات و بازاریابی شرکت ها قرار می گیرد . هدف گیری و جذب کاربران بالقوه که می توانند در جامعه هدف ما باشند ، بهترین گزینه در ترافیک هدایتی به سوی سایت می باشد . نکته ی مهم این جاست که هرچه بتوان حجم بیش تری ترافیک را روانه ی طراحی سایت ساخت ، خرید بیش تری نیز خواهیم داشت و در نتیجه هزینه های صرف شده برای مواردی چون تبلیغات ، سئو و بهینه سازی سایت نیز جبران خواهد گردید.

تبلیغات کلیکی

از جمله روش هایی که می تواند کاربران را به سوی طراحی سایت شما هدایت نماید ، تبلیغات کلیکی در سایر سایت ها می باشد . این روش نیز بعضا توسط متخصصین سئو و بهینه سازی سایت به منظور شناساندن سایت به گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. در این تبلیغات با کلیک بر روی آن می توانند مستقیم به طراحی وب سایت شما هدایت شوند. اما این تبلیغات نیز معایب خود را دارا هستند و بسیاری از منتقدان به دلایل مختلفی آن را در بهینه سازی سایت موثر نمی دانند.

سئو سایت

آیتم های مختلف سئو سایت و یا بهینه سازی سایت می توانند از گوگل به عنوان ابزاری در هدایت کاربران به سوی طراحی سایت شما استفاده نمایند. از طرفی همان طور که ذکر شد ، سئو امری به صرفه بوده و حتی بر روی یک طراحی سایت ارزان نیز به سادگی قابل اجرا می باشد. اگرچه سئو نیازمند صرف هزینه و وقت می باشد ، با این حال با توجه به نتایج آتی آن که رونق کسب و کار شما می باشد ، به شدت به صرفه خواهد بود. امروزه موتورهای جستجو به عنوان بازاریابان قوی شناخته شده اند که کاربران را به واسطه ی کلمات کلیدی انتخابی آن ها به لیستی از نتایج شامل طراحی سایت های مختلف مرتبط با موضوع درخواستی هدایت می نمایند . هم چنین نیازمند بودن کاربران به خدمت و یا کالای خاص موردی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

تبلیغات در سایت های پرترافیک

به عنوان یک اصل کلی در بازاریابی ، همواره تبلیغات امری بسیار مهم در جذب مشتری تلقی می گردد . طبعا فضای وب و طراحی سایت ها نیز از این امر مستثنا نخواهد بود. لذا توجه داشته باشید که تبلیغات در سایت های پرترافیک می تواند عامل موثری در جهت دیده شدن طراحی سایت شما و نیز هدایت کاربران باشد( مانند سئو سایت ).
به علاوه شما می توانید ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت های پرترافیک در جذب ترافیک و روانه ی کاربران به سوی طراحی وب سایت خود گامی بسیار عالی بردارید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری نیز به این دلیل با کلیه ی تبلیغات متمایز می گردد که رابطه ی تنگاتنگی با گرافیک دارد . در واقع گرافیک بنر سبب می شود که کاربر تصمیم بگیرد که به طراحی سایت شما سر بزند یا خیر . تبلیغات بنری با ایجاد گرافیک زیبا و نیز درج آدرس سایت علاوه بر گام مهمی در تقویت برندینگ می تواند همانند سئو ، کاربران را روانه ی طراحی سایت شما نماید و موجبات افزایش ترافیک سایت را فراهم سازد. تحلیل ها حاکی از آن است که بصری سازی و زیبایی ظاهری طراحی وب سایت از جمله مواردی هستند که در ذهن کاربر برجا خواهند ماند و بدین صورت نام تجاری شما در ذهن کاربر هک خواهد گردید .

طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

الگوریتم پاندا - بهینه سازی سایتالگوریتم پاندا ، یک فرصت و یا تهدید در بهینه سازی سایت

اکثر افرادی که در زمینه ی بهینه سازی سایت (سئو) فعالیت می کنند ، عواملی از جمله حجم نسبتا کم محتوا و یا کپی برداری از مطالب را نشان از محتوای بی کیفیت سئو در الگوریتم پاندا می دانند. نکته این جاست که اولا موتور جست و جوی گوگل چگونه محتوای کپی را درسئو سایت تشخیص می دهد و درثانی کیفیت محتوا ، آیا تنها حجم آن می باشد یا خیر. در این مقاله سعی داریم تا حتی الامکان بر این نکته ها تاکید نموده و طریقه ی کار گوگل در رتبه بندی طراحی وب سایت ها را برایتان شرح دهیم.هم چنین به این سوال که آیا الگوریتم پاندا برای مشغولین در بهینه سازی سایت مفید و موثر خواهد بود یا خیر را برایتان توضیح خواهیم داد.

الگوریتم پاندا گوگل و بهینه سازی سایت

گوگل در الگوریتم پاندا بر این نکته اظهار داشته که می خواهد با کپی کردن محتوا و نیز محتواهای کاملا بی کیفیت و اسپم که سابقا در لیست نتایج گوگل دیده می شد ، مقابله نماید . دراین میان برخی فعالین در صنایع و خدمات مختلف نیز بر این نکته اظهار دارند که محتوای طراحی سایت آن ها بالاجبار با محتوای بسیاری از سایت ها مشابهت دارد. چرا که آن ها تماما همکار بوده و لذا خدمات و محصولات یکسانی را ارائه می نمایند . در این جا می بایست ذکر کنیم که الگوریتم پاندا در گوگل در مورد طراحی وب سایت ها آن قدرها هم سخت گیر نیست.در واقع در این الگوریتم هدف مقابله با کپی برداری بوده و در این مورد آن ها می بایست اطمینان داشته باشند که هیچ تاثیر منفی ای متوجه طراحی سایت آن ها نخواهد شد. به علاوه در صورت مشابهت کامل محتوا نیز می توان با اندکی تغییر ، محتوا را به شکل دیگری درآورده و ارائه داد.

اثر محتوای بی کیفیت در طراحی سایت

بسیاری الگوریتم پاندا را یک تهدید برای خود می دانند چرا که نحوه ی دقیق عملکرد این الگوریتم برای آن ها کاملا مبهم است. چگونه شناسایی محتوای بی کیفیت توسط گوگل و نیز پارامتر های گوگل در شناختن این نوع محتوا در طراحی سایت ها جزء سوالات همیشگی افرادی که در بهینه سازی سایت اشتغال دارند می باشد .از جمله مهم ترین این پارامترها می توان محتوای کپی شده ، حجم نسبتا کم تر در محتوا و ظاهر سازی بیهوده (به کارگیری کلمات کلیدی به شکلی عجیب) شاید مهم ترین المان ها در این مورد باشند اما در کنار این المان ها می توان از سایز دیگر المان های موثر در این زمینه نیز یاد کرد.در زیر سه نمونه از آن ها نام برده شده اند:

نحوه ی اشتراک و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و تعداد آن
تعداد کلیک ها در مقایسه با محتواهای مشابه
Bounce Rate و یا به عبارتی درصد فرار کاربران از سایت (ترک سایت توسط مراجعه کننده)

توجه کنید که این آیتم ها در رتبه بندی طراحی سایت شما نقش کلیدی داشته و لذا توجه کامل به این موارد می بایست حتما در طراحی وب سایت مبذول داشته شود . محتوای حرفه ای در این موارد منجر به ارتقا سایت در زمینه ی سئو و بهینه سازی سایت خواهد گردید.

طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

بهینه سازی سایتاهمیت اعتماد ( Trust ) در بهینه سازی سایت

یکی از مواردی که اخیرا توسط متخصصان بهینه سازی سایت مطرح می گردد ، اهمیت اعتماد موتور جست و جو (مثلا گوگل) به یک طراحی سایت است . توجه داشته باشید که ایجاد زمینه ی اعتماد برای کاربران و مخاطبان طراحی سایت که به گونه ای مشتری بالقوه ی آینده تلقی می شوند ، امری بسیار مهم می باشد . از جمله اهداف بازاریابی محتوا در طراحی سایت ارزان ، افزایش خرید مردم از صاحبان مشاغل و مورد اعتماد می باشد ، لذا باید در نظر داشت که علاوه بر موتور جست و جو ، کاربران و مشتریان شما نیز باید به کسب و کارتان اعتماد نمایند.
در زیر سعی می کنیم عمده ی نکاتی که سبب ایجاد زمینه ی اعتمادپذیری هرچه بیش تر طراحی وب سایت شما می شوند را برایتان تشریح کنیم:

۱- اساس کار روی طراحی سایت ارزان

سعی کنید که با صرف کم ترین هزینه بهترین خروجی را داشته باشید ، در این زمینه برای شما یک طراحی سایت ارزان را توصیه می نماییم . شما می بایست بهترین مطالب و محتواها را از منابع مختلف استخراج نموده و در نهایت در طراحی سایت خود منتشر نمایید. به کمک استفاده از رسانه های اجتماعی همچون وب سایت ها پیام شما به سرتاسر جهان منتقل شده و بدین صورت می توانید به کار خود رونق ببخشید.

۲- کمک به مشتریان طراحی سایت

کمک به مشتریان از جمله نکات بسیار مهم در رعایت اخلاق و افزایش رضایت کاربران می باشد . به یاد داشته باشید که اگر مخاطبین و مشتریان شما در مورد زمینه کاریتان پرس و جو نمایند و شما در طراحی وب سایت خود و تولید محتوا بر روی تبلیغ محصول تمرکز کنید ، در این صورت هیچ گونه اعتمادی حاصل نخواهد گردید . در این زمینه شما می توانید با راهنمایی و کمک به برطرف شدن ابهامات مخاطب به راحتی سبب جلب اعتماد آنها شوید .

۳- چیزی که کاربران می خواهند بخوانند بنویسید ، نه چیزی که خود می خواهید

یکی از نکات بسیار مهم در تولید محتوای یک طراحی سایت نیز همین عامل است که متاسفانه بسیاری از متخصص های بهینه سازی سایت آن را جدی نمی گیرند. شما می بایست برای کسب موفقیت در بازاریابی محتوا ، ملاک نگارش حرفه ای و کاربرپسند درباره خود و شرکت و محصولاتش و نیز تبلیغ شرکت و ایجاد محتوا در مورد خوانندگان و آنچه می خواهند بخوانند را یک اصل مهم بدانید.

۴- استفاده از اعتبار کسب و کار

در صورتی که سابقه کار و مهارتی در کسب وکار خود داشته باشید ، شما دارای اعتبار قابل توجهی در کار خود خواهید بود ، در این مورد باید توجه داشته باشید که در طراحی وب سایت خود از اعتبارتان نهایت استفاده را ببرید . مثلا اگر دارای ۵ سال سابقه کار در زمینه یسئو سایت هستید ، این نکته را در طراحی سایت خود حتما متذکر شوید. این موارد سبب می شود که کاربران مخاطب شما راحت تر به شما اعتماد(Trust) نمایند.

۵- ایجاد محتوا برای خوانندگان از قشرهای مختلف

شما می توانید به وسیله ی ایجاد مطالب و انواع محتواهایی که اهداف مخاطبین شما را تامین می نمایند ، سبب جذب راحت تر کاربران طراحی سایت خود و انتشار مطالبتان در میان دوستان آنها باشید. در حال حاضر بهترین روشی که در بازاریابی محتوای طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد ، برنامه ریزی برای جذب مخاطب خود و نیز کشف نیازهای مختلف و نهایتا حل مشکل او می باشد . به عنوان مثال صاحب بنگاه املاکی را در نظر بگیرید که به جای تبلیغ روی ملک مورد نظر خود سعی در معرفی بهترین مدارس در محل برای یک مشتری که صاحب چندین فرزند است می کند .رعایت این عامل خود به گونه ای در انجام سئو سایت کمک شایانی می نماید.

۶- محتوای طراحی سایت بیشتر از لینک ها باشد

نکته ی کلیدی در طراحی سایت این است که در مبحث سئو سایت و نیز بهینه سازی وب سایت ها، ساخت انواع لینک مقوله بسیار مهمی تلقی می شود ولی از آنجایی که در یک سایت حجم محتوا بیش از تعداد لینک ها است ، می توان به اهمیت محتوا و ایجاد اعتماد در مخاطبین سایت پی برد. البته در نهایت توجه داشته باشید که نمی توان تاثیر تعداد بازدیدهای حاصل از ایجاد لینک های خارجی را در سئو سایت انکار نمود .

۷- فراموش نکردن بازاریابی در طراحی سایت

همان طور که مطرح نمودیم تا اینجا در مورد ایجاد محتوا در طراحی سایت و نیز کیفیت آن نکات جالب توجهی ذکر گردید ، در حالی که ارتقا محتوا نیز اصل مهم دیگری در بازایابی محتوا به حساب می آید . توجه نمایید که بهبود و نیز ارتقا محتوا به مرور حاصل خواهد شد .

۸- اهمیت ارتباطات

سعی کنید که فعال باشید ، برای به دست آوردن مشتری یک جا ننشینید و انواع تبلیغات را برای طراحی وب سایت خود انجام دهید ، تا جایی که می توانید طراحی سایت خود را به افراد مختلفی در این زمینه معرفی نمایید . در این صورت شما قادر خواهید بود که به راحتی حتی در صورت عدم انجام کامل عملیات بهینه سازی سایت ، با یک طراحی سایت ارزان نیز درآمد خوبی کسب نمایید.

۹- در ایجاد محتوا مانند یک ناشر باشید

سعی کنید که تا حد امکان طراحی وب سایت خود را به روز رسانی کرده و حداقل اخبار مهم در زمینه ی کاری خود را در آن بگنجانید. این عامل خود سبب ایجاد محتوای حرفه ای و نیز جذب مخاطب برای طراحی سایت شما خواهید گردید.

۱۰- بهره گیری از سایر طراحی وب سایت ها

برای این که بدانید مخاطبان شما به چه می اندیشند ، می توانید از سایر طراحی وب سایت ها کمک بگیرید ، با ایجاد محتوا در همان موضوع و زمینه قادر خواهید بود که خیل عظیمی از مخاطبان را روانه ی طراحی سایت خود نمایید . هم چنین شما با خواندن سایر مطالب خوب و مفید در زمینه کاری خود ، قادر خواهید بود که مقاله ای مشابه در این زمینه نوشته و به انتشار آن ها بپردازید. با این حال جدا به شما توصیه می کنیم که از کپی کردن محتوا پرهیز کنید ، زیرا به سرعت توسط گوگل شناسایی شده و اعتبار خود را از دست می دهید وبهینه سازی سایت شما دیگر مفید واقع نخواهد شد.

 فیس تری (face3.ir) – طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()