نقش به کاربردن کلمات کلیدی در طراحی سایت ارزان
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

کلمات کلیدی طراحی سایت ارزاننقش به کاربردن کلمات کلیدی در طراحی سایت ارزان

یکی از مهم ترین اصول بهینه سازی سایت یا سئو سایت ، استفاده ی درست از کلمات کلیدی است اخیرا نیز با توجه به تغییراتی که در در الگوریتم گوگل در رنکینگ صفحات برای طراحی سایت ها ایجاد شده است ، این سوال را برای بسیاری از افراد مشغول در کار بهینه سازی سایت ایجاد کرده که آیا کلمات کلیدی می توانند تا حد قابل توجهی در سئو سایت موثر واقع گردند یا خیر. و یا این که در الگوریتم جدید گوگل آیا یک طراحی سایت ارزان دارای محتوای جذاب تر رنکینگ بهتری خواهد گرفت؟

از طرفی نیز میزان کاربرد کلمات کلیدی در یک طراحی سایت که به نام keyword density نیز شناخته می گردد ، برای فعالان بهینه سازی سایت جالب به نظر می رسد. با این حال گوگل رویکردی کاربر پسند دارد و تلاش دارد که به بهترین وب سایت های مرتبط با موضوع کابر رتبه ی بهتری دهد . برخی بر این باورند که در الگوریتم جدید گوگل چه بسا هیچ تفاوتی میان وب سایتی که برای طراحی آن هزینه ی بسیار زیادی صرف شده است ، با یک طراحی سایت ارزان و ساده و یک سئو ارزان و ساده وجود نداشته باشد. با این حال هرگز فراموش نکنید که هدف گوگل که فراهم آوردن مطلب مطابق با خواسته ی کاربر است کاملا مشخص و واضح است.

آیا تکرار کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت موثر است؟

گاهی در جست و جوی گوگل با صفحاتی مواجه می شویم که تاکید فوق العاده ای برا قرار دادن کلمات کلیدی و تکرار بسیار آن کلمات در متن خود ندارند ، اما به واسطه ی جذابیت زیاد در طراحی سایت آن ها ، گوگل آن ها را در زمره ی سایت های سرآمد قرار می دهد.با این حال با بررسی بیش تر در محتوای سایت و نحوه ی بهینه سازی سایت ، به اعتمادپذیری و نحوه ی برخورد گوگل با این طراحی سایت مشخص دست می یابیم.در ادامه خواهیم گفت که این مسئله که سایت مورد نظر از نظر گوگل مورد اعتماد باشد (یعنی طراحی سایت آن از نوع اسپم نباشد )، موضوعی بسیار مهم تلقی می شود.

برای سئو سایت چگونه از کلمه ی کلیدی استفاده کنیم ؟

بسیاری بر این باورند که هرچه بیش از کلمات کلیدی در طراحی سایت خود استفاده کنند ، گوگل به آن ها رنک بیش تری خواهد داد ، در همین ابتدا می بایست بگوییم که این تصور در مورد سئو کاملا اشتباه است. لازم نیست که زیاد روی این مسئله که کلمات کلیدی را زیاد به کار برید تمرکز کنید ، در عوض سعی کنید که تمام تلاش خود را بر روی کیفیت محتوا سرمایه گذاری نمایید.
این گونه است که بعضا می بینید یک طراحی سایت ارزان به همراه یک بهینه سازی متوسط می توانند در گوگل رتبه ی بسیار مناسبی را از آن خود کنند . پس هیچ گاه از کیفیت که مهم ترین الگوریتم گوگل است غافل نشوید .

 طراحی سایت ارزان فیس تری face3





:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: