حل مسئله ی بهینه سازی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

سئو در طراحی سایتحل مسئله ی بهینه سازی در طراحی سایت

گام اول طراحی سایت ارزان را به پایان رسانده اید .و یک سایت خوب دارید . حال مشکل پیش روی شما ترافیک و یا به عبارتی حجم بازدید کننده ی طراحی سایت شما است. چیزی که شما هم اکنون به دنبال آن هستید در واقع یک بهینه سازی سایت حرفه ای می باشد .شاید به نظرتان خیلی عجیب بیاید ولی می بایست به شما بگوییم که با این حال برای جذب ترافیک و شروع سود آوری شما می توانید با یک بهینه سازی وب سایت ، به راحتی به صدر نتایج گوگل دست یابید.

اکثر از صاحبان طراحی سایت ها ( یا همان وبمستر ها ) بر این عقیده هستند که درست کردن محتوای جذاب کار درستی نیست چرا که با آن قادر به جذب ترافیک خوبی نخواهید بود.آن ها می گویند که این المان جزء بهینه سازی سایت محسوب نمی شود و لذا با این کار تنها صرف زمان و اتلاف وقت خواهید داشت . در پاسخ به این عزیزان باید گفت که محتوای جذاب گامی بسیاربسیار مهم در جهت سئو و بهینه سازی سایت می باشد که می بایست توسط افراد مجرب و با تجربه انجام گیرد. بگذارید همین ابتدا به شما بگوییم که اگر شما نیز بهینه سازی ارزان و اقتصادی را در نظر دارید ، هرگز از محتوا غافل نشوید. باید در ابتدا به شما خاطر نشان کنیم که در صورت انجام درست استراتژی شما شاهد سرازیر شدن ترافیک به سوی طراحی سایت خود خواهید بود.

هرگز فراموش نکنید که افراد به واسطه ی جست و جوی کلمات کلیدی مناسب ، عناوین و موضوعات مورد نظر خود به طراحی سایت ها ورود می یابند. حال اگر محتوای شما کیفیت مطلوب را داشته باشد کاربران در طراحی وب سایت شما مانده و به علاوه سایر محتوا و مطالب بهینه سازی وب سایت شما را مطالعه خواهند نمود .

سئو (بهینه سازی وب سایت ) ، یک چالش بزرگ در طراحی سایت

سئو سایت (و یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو) در واقع یک چالش بسیار بزرگ برای اغلب طراحی وب سایت ها قلمداد می شود . شاید برایتان دانستن این نکته جالب باشد که مدیران طراحی سایت از طرفی تمایل زیادی برای جذب ترافیک به کمکبهینه سازی سایت داشته و از طرف دیگر المان های مهمی را نادیده می انگارند .
در مقابل بسیاری از طراحی سایت ها اگرچه اصول بهینه سازی سایت و سئو سایت را به صورت حرفه ای و گام به گام اجرا می کنند و مواردی همچون متاتگ های عناوین و تیترهای مطالب ، متاتگ توضیحات ، بهینه سازی تصاویر ، تگ های h1 , h2 , h3 .. و نیز فایلهای ، robots.txt که برای ربات ها بوده و sitemaps.xml یا همان نقشه ی سایت .htaccess. را رعایت می کنند اما با این حال قادر به جذب ترافیک در طراحی سایت خود نبوده و با مشکل بهینه سازی سایت مواجه می گردند.
در پاسخ به این مشکل می توانیم بگوییم که محتوای درست می تواند تا حدود زیادی باعث برطرف شدن این مشکل گردد مثلا محتوا باید درخور نیاز خواننده باشد به صورتی که خواننده با خواندن عنوان آن فریب نخورد و در نهایت نتواند در طراحی سایت شما نیاز خود را برطرف سازد.

افزایش ترافیک و طراحی سایت ارزان

هم چنین از طرفی نیز با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و طراحی سایت ارزان می بایست لااقل به روزرسانی سایت به صورت حرفه ای انجام گیرد. در واقع هرگونه عنوان موضوعی و محتوا که اولا متناسب با نیازهای کاربر بوده و در ثانی نیز هماهنگی عنوان و محتوا ( این نکته بسیار مهم است چرا که نیاز کاربر در طراحی سایت شما رفع می گردد.) می تواند فرصتی برای هدایت کاربر به سمت طراحی وب سایت شما گردد و ترافیک مدیر سایت را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.
افزایش ترافیک سایت در واقع همان هدف اصلی بهینه سازی در طراحی سایت بوده که به واسط محتوای درست و مناسب (بازاریابی محتوا) ممکن می گردد .علاوه بر همه ی این ها انتشار این محتوا برای کاربران گوناگون در شبکه های اجتماعی مختلف نیز به گونه ای دیگر می تواند ترافیک را روانه ی طراحی وب سایت شما نماید.

 طراحی وب سایت ارزان فیس تری





:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: