یادگیری سئو در کم ترین زمان
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

در مورد مقوله ی یادگیری و آموزش سئو ، حرف و حدیث ها بسیار است . با این حال چیزی که بیش تری بر آن تاکید می گردد، این است که می توان برخی اصول بهینه سازی سایت که از آن تحت عنوان اصول کلیدی سئو یاد می گردد را در اندک زمانی فرا گرفت. بهینه سازی سایت به صورت کلی چه به منظور افزایش بازدید و ترافیک وب سایت و چه به منظور مقوله ای پیچیده است.
در واقع سئو همانند تابلوی هنری با رموزی ناشناخته و در عین حال مبهم است. هم چنین نکته ی دیگر دینامیک بودن و پویا بودن این زمینه ی کاری است . رقبای کسب و کارهای مختلفی ، مقوله ی سئو در وب سایت را یک چالش تحریک کننده برای هر کدام از یکدیگر تلقی می کنند.در عین حال بسیاری از افراد علی رغم علاقه ی کلی به امر طراحی وب سایت، از یادگیری آن اجتناب ورزیده و یا به عبارتی شهامت شروع به کار را در خود نمی بینند ، چرا که تصور می کنند که قادر به پیاده سازی آن به شیوه درست نمی باشند. البته این در مورد بسیاری از افراد درست است.

هم چنین نکته ی مهم این جاست که در صورتی که شما همواره درگیر کسب و کار آنلاین و اینترنتی خود و یا اشتغال به نوعی بازاریابی هستید، دانستن این نکته مهم است که در حقیقت داشتن دانش پایه سئو کمک شایانی به شما در رسیدن به هدف خود و استراتژی های موفقیت و نتایج مثبت می کند. سئو نتایج مورد نظر و دلخواه شما را به صورت دفعی و یک شبه فراهم نمی کند و به طور قطع نیاز به صبر و نگاه تیزبینانه و در عین حال کار هوشمندانه برای رسیدن به خروجی موثر است.
در این مقاله سعی می گردد که حتی الامکان روش های ضروری و مفیدی که در جهت ایجاد حس بهتر برای کار با علم بهینه سازی سایت و نیز اصول اولیه این علم و به کارگیری انواع فرآیندهای تاثیرگذار آن است را مطرح نماییم.
موارد کلیدی در مورد یادگیری سئو عبارتند از:

۱-مطالعه ی مختصر درباره نحوه کار کلیه ی موتورهای جستجو

در واقع زمانی که گوگل شروع به کار کرد ، به هیچ عنوان انتظار نمی رفت که چنین چیز قدرتمندی در عرصه ی اینترنت ایجاد گردد ، الگوریتم گوگل در ابتدا بسیار ساده بود که به مرور زمان و با کسب تجربه شکل نسبتا پیچیده تری به خود گرفت و تخصصی تر شد. مسلما با پیشرفت مرحله به مرحله ی گوگل مفاهیمی چون بهینه سازی سایت مطرح گردید.

۲-بررسی سایت خود و تعیین جایگاه آن در لیست ارزیابی های سئو

بدون شک ، انجام مطالعات پایه و اولیه از عوامل بسیار مهم در امر سئو و بهینه سازی وب سایت بوده و می تواند تا حد زیادی سبب بهبود جایگاه سایت در میان کلیه ی طراحی وب سایت ها گردد. به وسیله ی ارزیابی جایگاه سایت در میان طراحی وب سایت ها ، به سادگی می توان ارزیابی کرد که آیا مثلا در فلان کلمه ی کلیدی امکان پیشرفت وجود دارد یا خیر ؟ و یا اگر وجود دارد ، این امکان چقدر است ؟ بدین گونه می توان هزینه ی سئو را ارزیابی کرد.

۳- درک اهمیت فوق العاده سئو داخلی سایت (on-page seo) که بیشتر در حوزه ی طراحی سایت و عناصر به کار رفته در داخل آن می باشد.

۴- یادگیری دانش نقش سئو سایت در بازاریابی داخلی

۵- درک اهمیت سئو خارجی سایت و بک لینک ها و این که چقدر باید از این امکان استفاده نمود (off-page seo)

۶- آشنایی با ابزار Google analytics که تاثیر شایانی در زمینه ی سئو دارد و نیز به روز رسانی های آن

۷- استفاده از ابزارهای آنلاین آنالیز و تحلیل و بررسی سایت

۸- کاوش و جست و جو دقیق تر در انبوه کلمات کلیدی

۹- بررسی و تحلیل رقیب یا رقیبان خود برای این که بفهمیم کدام کلمه ی کلیدی را انتخاب کنیم

۱۰- راه اندازی کنسول جستجوی گوگل یا search console که ابزار حرفه ای تمامی سئو کاران است

۱۱- بررسی و تحقیق و تفحص در مورد انواع کلمات کلیدی و در عین حال استراتژی های رقابتی برای این که در کلمه ی کلیدی خاص پیشی گرفت.

۱۲- هدایت خود به سئو محلی یا لوکال

۱۳- تمرکز بر روی لینک سازی و در نظرگرفتن اهمیت آن و بک لینک ها که می توان آن را به گونه ای از نوع سئو خارجی تلقی کرد.

۱۴- به کارگیری روش های ویژه لینک سازی برای محبوبیت در گوگل

 





:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: