تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

 اسکوار اسپیس در آسان به استفاده از پلت فرم برای ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک، به بالا و در حال اجرا در مدت زمان نسبتا کوتاه است. این شامل انواع قالب استارتر به زیبایی تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس طراحی شده است که اضافه کردن و ویرایش محتوا یک روش ساده.  اسکوار اسپیس در همچنین یک راه حل تجارت الکترونیک، برای فروش محصولات و یا جمع آوری کمک فراهم می کند. اسکوار اسپیسدر آسان به استفاده از پلت فرم وب سایت سازی است. در آسان به استفاده از وب سایت پلت فرم ساختمان است. است اسکوار اسپیس در راست برای کسب و کار شما؟

آیا تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس موفق خواهد بود ؟

سوال اول به درخواست است اگر یک پلت فرم انجام آن را به خودتان است برای شما از نوع کسب و کار. اگر شما به دنبال به راه اندازی یک وب سایت فقط برای ترویج کسب و کار شما و یا فروش دو دوجین محصولات، پس اسکوار اسپیس یاهودر ممکن است مناسب. از سوی دیگر، اگر شما نیاز به یک پلت فرم است که تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس می تواند با کسب و کار خود را به رشد و اجازه می دهد تا برای برنامه های کاربردی سفارشی، سپس آن را بهتر خواهد بود به با یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا دروپال شروع می شود. اسکوار اسپیس در را ارائه می کند دسترسی به پلت فرم توسعه آن، برای ویرایش های سفارشی، بلکه آن است که جایگزینی برای ساخت برنامه های کاربردی سفارشی نیست. همچنین، قالب اسکوار اسپیس در تمایل دارند که بسیار سنگین تصویر، بنابراین اگر کسب و کار شما دسترسی به عکاسی با کیفیت بالا را نداشته باشند، شما ممکن است پیدا کردن آن مشکل برای ایجاد یک سایت با استفاده از قالب های ارائه شده.

تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیسشروع کار برای تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

این مراحل را دنبال، برای ساخت وب سایت خود قرار دهید: مشاهده اسکوار اسپیس در و کلیک بر روی “شروع” را فشار دهید در صفحه اصلی. پلت فرم به شما ارائه با دو انتخاب: راه اندازی یک وب سایت اصلی و یا ساخت یک فروشگاه آنلاین. اگر شما قصد فروش محصولات، انتخاب کنید “فروشگاه آنلاین.” اگر شما فقط ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک، سپس با کلیک انتخاب کنید “وب سایت” را انتخاب کنید “فروشگاه اینترنتی” یا “وب سایت” آغاز شده است. را انتخاب کنید “فروشگاه اینترنتی” یا “وب سایت” آغاز شده است. یک قالب را انتخاب کنید. شما می توانید قالب های موجود، واقع در زیر بنر صفحه فیلتر، برای دیدن آن طراحی شده برای کسب و کار، موسیقی دانان، رستوران ها، و دسته های دیگر. انتخاب یک قالب را به شما قفل در، به عنوان شما می توانید آن را در هر زمان تغییر دهید.

انواع قالب ها در تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

پس از انتخاب قالب خود را پاسخ به چند سوال ساده، حساب آزمایشی خود را خواهد شد راه اندازی، و شما می توانید شروع به سفارشی سایت خود را. انتخاب قالب مناسب اسکوار اسپیس در ارائه می دهد کاملا چند قالب، اما برخی از آنها آسان تر به سفارشی متناسب با کسب و کار کوچک از دیگران است، مانند کسانی که طراحی شده تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس برای عکاسان و عروسی، که ویژگی های خاص که برای اکثر کسب و کارهای کوچک لازم نیست. در اینجا چند قالب در نظر گرفتن: هیدن با استفاده از تصاویری بزرگ و پیام روشن است. هیدن یک قالب ساده است که در استفاده از تصاویری بزرگ و پیام های روشن تمرکز دارد. این بسیار انعطاف پذیر است و با استفاده از تصاویر برای کمک به بخش جداگانه ای از مطالب در صفحه اصلی.

پنج مناسب و تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

پنج مناسب برای یک شرکت که ممکن است محتوای بیش از آنچه قالب هیدن می توانید استفاده است. این منو سنتی تر این است که منوط به عکس استفاده می شود بر روی بنر اصلی نیست. فولتن تم مفهومی تر است. فولتن یک قالب مفهومی تر است. فولتن قالب بسیار عالی است اما کمی مفهومی تر است که این دو گذشته است. با بهره گیری از یک آیکون تلفن همراه ناوبری، به جلو و منو تمام صفحه. ویرایش محتوا هنگامی که حساب آزمایشی خود شما ایجاد کرده تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس و یک قالب انتخاب شده، با ویرایش محتوای پیش فرض آغاز خواهد شد، جایگزین کردن آن با خود شما. برای ویرایش محتوا، فقط موس خود را بر بخش های کپی و یا تصاویر و کلیک بر روی دکمه ویرایش کنید. اضافه کردن تصاویر فقط به عنوان بدون درد است: اسکوار اسپیس در انواع “بلوک” که به شما اجازه انتخاب یک نقطه بر روی صفحه و اضافه کردن تصاویر و یا گالری های فراهم می کند.

تجارت الکترونیکمزایای تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

اسکوار اسپیس در باعث می شود مطالب ویرایش بسیار آسان به دلیل “ویرایش در محل” رابط آن است. اسکوار اسپیس در باعث می شود مطالب ویرایش بدون درد با توجه به “ویرایش در محل” رابط آن است. یک بلوک تصویر را انتخاب کنید و یا از چهار نوع از گالری را انتخاب کنید، برای اضافه کردن تصاویر. یک بلوک تصویر را انتخاب کنید و یا از چهار نوع از گالری را انتخاب کنید، برای اضافه کردن تصاویر. اضافه کردن یک فرم تماس با داشتن یک فرم تماس گوگل تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس موجود در سراسر سایت شما می توانید به تبدیل بالاتر منجر شود، در عین حال اضافه کردن یک فرم می تواند در بسیاری سیستم های مدیریت محتوا دشوار است. با ارائه یک بلوک محتوا به طور خاص برای قالب، اسکوار اسپیس در باعث می شود این تقریبا گردیده. شما می توانید بلوک شکل برای فرم های تماس، از ثبت نام ایمیل، و یا برای جمع آوری ثبت نام رویداد استفاده کنید. پلت فرم رابط کشیدن و رها کردن ساده، به تنظیم مجدد زمینه، و همچنین مارک آیا اقلام مورد نیاز هستند یا اختیاری فراهم می کند. اسکوار اسپیس در می تواند به شما ارسالی از طریق ایمیل و ادغام با Google Docs و MailChimp به طور مستقیم، به نوشته های فرم از فروشگاه.

قابلیت های تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس

اضافه کردن یک صفحه محصول به سایت شما را قادر می سازد تابع تجارت الکترونیک. این سیستم می تواند از محصولات است که آیتم های فیزیکی به کشتی، محصولات دیجیتال، مانند دانلودها، و یا خدمات مانند یک بازرسی ارزیابی و یا خدمات در نظر گرفته لیست. اسکوار اسپیس در استفاده از خط خطی برای پردازش پرداخت، که به اتهام هیچ هزینه ماهیانه و هزینه استاندارد ۲٫۹ درصد به علاوه ۳۰ سنت در هر معامله موفق. این بسیار عالی برای تجارت الکترونیک با اسکوار اسپیس کسب و کار تازه شروع شده است، به عنوان آن مانع از نیاز به متحمل هزینه های قابل توجهی اغلب توسط پردازنده های پرداخت کارت اعتباری شارژ می شود. یکپارچگی شخص ثالث اسکوار اسپیس در فراهم می کند اتصال ساخته شده است در به خدمات شخص ثالث مانند Dropbox به، از OpenTable (برای رزرو رستوران)، و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر. شما همچنین می توانید پست های وبلاگ فشار به شبکه های اجتماعی به طور خودکار و صفحات از سایت به زبانه ها در فیس بوک.





:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: