تغییرات لازم برای سئو سایت قبل از جریمه شدن
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

تغییرات سئو سایت جریمهتغییرات لازم برای سئو سایت قبل از جریمه شدن

به طور کلی زیاده روی در سئو سایت بر طراحی سایت ارزان تاثیر منفی خواهد داشت . البته انجام این امر بیش تر توسط متخصصینسئو نبوده و سئو بیش از حد اغلب توسط مبتدیان انجام می گیرد. اخیرا نیز بنابر سخنرانی جدید نماینده گوگل در یک کنفرانس ، گوگل قصد تنبیه و مجازات طراحی سایت هایی را که به صورت افراطی شیوه های بهینه سازی وب سایت را در طراحی سایت خود به کار برده اند ، دارد. در نتیجه لازم است که برای اجتناب از این نوع مجازات موارد زیر را مدنظر قرار دهید :

نکته ی مهم : توجه داشته باشید که اگر پیشاپیش این تغییرات را اعمال ننماییم متاسفانه متقبل زحمات و ضررهای بسیاری از بابت جریمه و مجازات گوگل خواهیم شد.

۱- ضرورت صحیح بودن عناوین محتواها در طراحی سایت

بارها بر این نکته تاکید کرده ایم که با وجود داشتن یک طراحی سایت ارزان می توان در سئو سایت موفق ظاهر شد . یکی از نکاتی که باید برای این منظور رعایت گردد همین عناوین هستند . در مورد عناوین باید توجه داشته باشید که در صورتی که در عنوان چیزی نوشته شود و محتوای زیر آن با عنوان مذکور مغایرت داشته باشد ( مسئله ای که در بسیاری از طراحی وب سایت ها مشاهده می گردد و در واقع نوعی فریب کاربر محسوب می شود. ) مشمول جریمه و مجازات گوگل خواهیم شد و در صورت برطرف نشدن این موارد ، طراحی وب سایت به صورت تدریجی از رتبه ی خود سقوط خواهد نمود.

۲- دستکاری و تغییر لینکهای داخلی طراحی وب سایت

در مبحث طراحی وب سایت و سئو سایت باید این نکته را متذکر شده که اسپایدر های گوگل ابتدا لینکهای anchor text را شمارش نموده و تنها یکی از آنها ارزش صفحه را تصویب نموده و عبور می دهد. وجود لینکهایی که مکررا به صفحات یکسان و با anchor یکسان لینک شده اند در مبحث بهینه سازی وب سایت غیرمفید بوده و در نهایت باعث کاهش رتبه ی سایت و هم چنین شناخته شدن آن به عنوان سایتی با صفحات بیهوده و اسپم(هرزنامه) خواهد شد. در عوض می توانید با تغییرات مفید و منطقی در لینک به صفحات به حل این مشکل بپردازید . از این رو بهتر است لینک داخلی را به صفحاتی از سایت خود که لزوم به دیده شدن دارند قرار دهید .

۳- لینکهای بخش فوتر طراحی سایت

اغلب کثرت کلمات کلیدی در فضای محدود فوتر مانع از راحت خوانده می شوند ، توجه داشته باشید که با عریض تر کردن فوتر سایت در هنگام طراحی وب سایت و یا گنجاندن لینک صفحاتی از سایت که مایل به دیده شدنشان هستیم به صورت گزینه هایی در منوی سایت این مورد نیز قابل حل خواهد بود.

۴- مسدود شدن محتوای طراحی وب سایت توسط موتورهای جستجو

در مقالات پیشین نیز بر کیفیت محتوا و عدم کپی کردن محتوا تاکید فراوانی کردیم . توجه داشته باشید که تاکید بر محتوای خوب برای جذب مخاطب و هم چنین معرفی و انتشار طراحی سایت توسط مخاطبین پیگیر روش موثرتری در افزایش رتبه و سئو سایت به شمار خواهد رفت.

۵- عدم وجود لینک خارجی از سایت های تنبیه شده

سعی کنید از سایت هایی که اسپم (هرزنامه) هستند اصلا لینک نگیرید ، حتی اگر لینک را به رایگان به شما بدهند . البته مسئله این قدر هم جدی نیست که با لینک دادن چنین سایت هایی به طراحی سایت شما ، رتبه ی طراحی وب سایت شما افت نماید ، ولی به صورت کلی می توان گفت که این کار از لحاظ بهینه سازی وب سایت بی فایده خواهد بود. در نتیجه تاکید بر این است که به دلیل تشخیص نسبتا دشوار این مشکل ، بهتر این است که همیشه از سایت های معتبر جهت لینک گذاری استفاده گردد .

طراحی وب سایت ارزان فیس تری





:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: