چگونگی جذب کاربر به سوی طراحی سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

جذب کاربر طراحی سایتچگونگی جذب کاربر به سوی طراحی سایت

مدیران وب سایت ها همواره در صدد این بوده که بازدید طراحی سایت خود را به هر نحو افزایش داده و به گونه ای ترافیک را روانه ی سایت خود سازند. در واقع ترافیک سایت آیتمی است که همواره در صدر توجه مدیران طراحی وب سایت قرار دارد چرا که این اتفاق مقدمات سودآوری برای رونق کسب و کار خواهد بود . توجه داشته باشید که ورود هر کاربر به سایت شما می تواند به منزله فرصتی برای تقویت مارکتینگ شما باشد. ضمن این که هر کاربری نیز الزاما برای طراحی سایت شما سودمند نخواهد بود.و شما می بایست برای کاربر مد نظر خود برنامه ریزی نمایید. مسئله این جاست که هدایت جامعه هدفی که متقاضی خدمات و یا کالای شما می باشد به سوی طراحی سایت شما چگونه ممکن خواهد بود . در ادامه با شرح برخی پارامترها به بیان تکنیک هایی در این زمینه خواهیم پرداخت.

جذب حداکثر ترافیک به سوی سایت

در واقع روانه ساختن ترافیک در آسان ترین و ارزان ترین روش ، موردی است که در برنامه ی استراتژیک تبلیغات و بازاریابی شرکت ها قرار می گیرد . هدف گیری و جذب کاربران بالقوه که می توانند در جامعه هدف ما باشند ، بهترین گزینه در ترافیک هدایتی به سوی سایت می باشد . نکته ی مهم این جاست که هرچه بتوان حجم بیش تری ترافیک را روانه ی طراحی سایت ساخت ، خرید بیش تری نیز خواهیم داشت و در نتیجه هزینه های صرف شده برای مواردی چون تبلیغات ، سئو و بهینه سازی سایت نیز جبران خواهد گردید.

تبلیغات کلیکی

از جمله روش هایی که می تواند کاربران را به سوی طراحی سایت شما هدایت نماید ، تبلیغات کلیکی در سایر سایت ها می باشد . این روش نیز بعضا توسط متخصصین سئو و بهینه سازی سایت به منظور شناساندن سایت به گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. در این تبلیغات با کلیک بر روی آن می توانند مستقیم به طراحی وب سایت شما هدایت شوند. اما این تبلیغات نیز معایب خود را دارا هستند و بسیاری از منتقدان به دلایل مختلفی آن را در بهینه سازی سایت موثر نمی دانند.

سئو سایت

آیتم های مختلف سئو سایت و یا بهینه سازی سایت می توانند از گوگل به عنوان ابزاری در هدایت کاربران به سوی طراحی سایت شما استفاده نمایند. از طرفی همان طور که ذکر شد ، سئو امری به صرفه بوده و حتی بر روی یک طراحی سایت ارزان نیز به سادگی قابل اجرا می باشد. اگرچه سئو نیازمند صرف هزینه و وقت می باشد ، با این حال با توجه به نتایج آتی آن که رونق کسب و کار شما می باشد ، به شدت به صرفه خواهد بود. امروزه موتورهای جستجو به عنوان بازاریابان قوی شناخته شده اند که کاربران را به واسطه ی کلمات کلیدی انتخابی آن ها به لیستی از نتایج شامل طراحی سایت های مختلف مرتبط با موضوع درخواستی هدایت می نمایند . هم چنین نیازمند بودن کاربران به خدمت و یا کالای خاص موردی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

تبلیغات در سایت های پرترافیک

به عنوان یک اصل کلی در بازاریابی ، همواره تبلیغات امری بسیار مهم در جذب مشتری تلقی می گردد . طبعا فضای وب و طراحی سایت ها نیز از این امر مستثنا نخواهد بود. لذا توجه داشته باشید که تبلیغات در سایت های پرترافیک می تواند عامل موثری در جهت دیده شدن طراحی سایت شما و نیز هدایت کاربران باشد( مانند سئو سایت ).
به علاوه شما می توانید ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت های پرترافیک در جذب ترافیک و روانه ی کاربران به سوی طراحی وب سایت خود گامی بسیار عالی بردارید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری نیز به این دلیل با کلیه ی تبلیغات متمایز می گردد که رابطه ی تنگاتنگی با گرافیک دارد . در واقع گرافیک بنر سبب می شود که کاربر تصمیم بگیرد که به طراحی سایت شما سر بزند یا خیر . تبلیغات بنری با ایجاد گرافیک زیبا و نیز درج آدرس سایت علاوه بر گام مهمی در تقویت برندینگ می تواند همانند سئو ، کاربران را روانه ی طراحی سایت شما نماید و موجبات افزایش ترافیک سایت را فراهم سازد. تحلیل ها حاکی از آن است که بصری سازی و زیبایی ظاهری طراحی وب سایت از جمله مواردی هستند که در ذهن کاربر برجا خواهند ماند و بدین صورت نام تجاری شما در ذهن کاربر هک خواهد گردید .

طراحی سایت ارزان





:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: