نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

کلمات کلیدی طراحی سایت ارزاننقش به کاربردن کلمات کلیدی در طراحی سایت ارزان

یکی از مهم ترین اصول بهینه سازی سایت یا سئو سایت ، استفاده ی درست از کلمات کلیدی است اخیرا نیز با توجه به تغییراتی که در در الگوریتم گوگل در رنکینگ صفحات برای طراحی سایت ها ایجاد شده است ، این سوال را برای بسیاری از افراد مشغول در کار بهینه سازی سایت ایجاد کرده که آیا کلمات کلیدی می توانند تا حد قابل توجهی در سئو سایت موثر واقع گردند یا خیر. و یا این که در الگوریتم جدید گوگل آیا یک طراحی سایت ارزان دارای محتوای جذاب تر رنکینگ بهتری خواهد گرفت؟

از طرفی نیز میزان کاربرد کلمات کلیدی در یک طراحی سایت که به نام keyword density نیز شناخته می گردد ، برای فعالان بهینه سازی سایت جالب به نظر می رسد. با این حال گوگل رویکردی کاربر پسند دارد و تلاش دارد که به بهترین وب سایت های مرتبط با موضوع کابر رتبه ی بهتری دهد . برخی بر این باورند که در الگوریتم جدید گوگل چه بسا هیچ تفاوتی میان وب سایتی که برای طراحی آن هزینه ی بسیار زیادی صرف شده است ، با یک طراحی سایت ارزان و ساده و یک سئو ارزان و ساده وجود نداشته باشد. با این حال هرگز فراموش نکنید که هدف گوگل که فراهم آوردن مطلب مطابق با خواسته ی کاربر است کاملا مشخص و واضح است.

آیا تکرار کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت موثر است؟

گاهی در جست و جوی گوگل با صفحاتی مواجه می شویم که تاکید فوق العاده ای برا قرار دادن کلمات کلیدی و تکرار بسیار آن کلمات در متن خود ندارند ، اما به واسطه ی جذابیت زیاد در طراحی سایت آن ها ، گوگل آن ها را در زمره ی سایت های سرآمد قرار می دهد.با این حال با بررسی بیش تر در محتوای سایت و نحوه ی بهینه سازی سایت ، به اعتمادپذیری و نحوه ی برخورد گوگل با این طراحی سایت مشخص دست می یابیم.در ادامه خواهیم گفت که این مسئله که سایت مورد نظر از نظر گوگل مورد اعتماد باشد (یعنی طراحی سایت آن از نوع اسپم نباشد )، موضوعی بسیار مهم تلقی می شود.

برای سئو سایت چگونه از کلمه ی کلیدی استفاده کنیم ؟

بسیاری بر این باورند که هرچه بیش از کلمات کلیدی در طراحی سایت خود استفاده کنند ، گوگل به آن ها رنک بیش تری خواهد داد ، در همین ابتدا می بایست بگوییم که این تصور در مورد سئو کاملا اشتباه است. لازم نیست که زیاد روی این مسئله که کلمات کلیدی را زیاد به کار برید تمرکز کنید ، در عوض سعی کنید که تمام تلاش خود را بر روی کیفیت محتوا سرمایه گذاری نمایید.
این گونه است که بعضا می بینید یک طراحی سایت ارزان به همراه یک بهینه سازی متوسط می توانند در گوگل رتبه ی بسیار مناسبی را از آن خود کنند . پس هیچ گاه از کیفیت که مهم ترین الگوریتم گوگل است غافل نشوید .

 طراحی سایت ارزان فیس تری face3



:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

طراحی سایت در تجارت الکترونیکاهمیت طراحی سایت در تجارت الکترونیک

امروزه با رویکرد گسترش فضای مجازی تجارت الکترونیک در جوامع بشری گسترش بسیار زیادی یافته و بخش قابل توجهی از تامین نیازهای مردم به وسیله ی همین طراحی سایت ها را پوشش داده می شود . از طرفی گسترش فضای وب و هم چنین وجود موتور جست و جوی بسیار قدرتمند گوگل سبب شده که حجم نیازهای قابل توجهی از مردم توسط این عرصه ی الکترونیک پاسخ داده شود .در زیر اهمیت بهینه سازی وب سایت برای این موتورهای جست و جو مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اهمیت طراحی سایت ارزان

در این میان صاحبان طراحی سایت های گوناگون خود را بیش از پیش نیازمند طراحی وب سایت حرفه ای و متناسب با نیازهای کاربران خود می بینند .به علاوه کسانی که با فضای مجازی بیگانه بودند نیز به ناچار به طراحی سایت و نیز تلاش برای بهینه سازی سایت روی خواهند آورد. امروزه برای اغلب شرکت ها و کسب و کارهای مختلف داشتن حداقل یک طراحی سایت ارزان بسیار بهتر از نداشتن هیچ گونه طراحی سایت است . هم چنین رونق کسب وکارهای آنلاین سبب گردیده که طراحی و بهینه سازی سایت اهمیتی دوچندان یافته و در این فضای تجارت الکترونیک نیز مانند سایر فضاهای کسب و کار رقابت صورت پذیرد و درنتیجه اهمیت بهینه سازی سایت آشکار و هویدا خواهد گردید. هم چنین با توجه به افزایش تعداد کاربران در فضای اینترنت می توان از این فضای مجازی به نحو احسن به منظور کسب سود آوری و رضایت حال مشتریان استفاده نمود . طراحی سایت ارزان را می توان به نوعی فعالیتی تجاری تلقی نمود که این خود بدون نمایش در موتور های جست و جو امری ممکن نیست.

اهمیت بهینه سازی سایت

اغلب کاربران فضای مجازی برای تامین نیازهای خود در این فضا و رسیدن به طراحی سایت مورد نظر خود از موتورهای جست و جو استفاده کرده و به وسیله ی کلمات کلیدی مدنظر خود برای رسیدن به محتوای هدف خود در یک طراحی سایت خاص کوشش می کنند .لذا صاحبان کالا و خدمات از این موقعیت استفاده نموده و با درج کالا و خدمات مورد نظر خود در فضای وب سعی در جذب کاربران فضای مجازی به سوی وب سایت های خود را دارند. به علاوه وجود اطلاعات تماس ،در کنار ویژگی های مربوط به هر یک از محصولات و نیز ویژگی های بهینه سازی سایت و هم چنین وجود ظاهر مناسب طراحی سایت سبب جذب اعتماد بیش تر یک فروشگاه اینترنتی در فضای وب می شود . امروزه تاثیر فضای مجازی آن چنان در زندگی مردم عمیق است که برخی طراحی وب سایت فروشگاه های اینترنتی را به مراتب مهم تر از فروشگاههای فیزیکی می دانند . لذا یک طراحی سایت حرفه ای در این میان نقشی بسیار پررنگ ایفا خواهد نمود.

نقش بهینه سازی سایت ارزان

همان گونه که توضیح داده شد بهینه سازی سایت و یا به اصطلاح همان سئو سایت از اهمیت بسیار بالایی در جذب ترافیک فضای وب برخوردار می باشد .در واقع هدف سئو و بهینه سازی وب سایت این است که موتورهای جست و جو بتوانند طراحی سایت شما را بهتر بشناسند و با توجه به حداکثر پتانسیل آن را در صدر نتایج خود قرار دهند . لذا توصیه می شود که به هیچ عنوان فضای وب را نادیده نگیرید.مطمئن باشید که با اندکی تلاش حرفه ای خواهید توانست از این فضا نیز حداکثر استفاده را در کسب و کار خود بکنید. در این مورد هم تاکید ما بر این است که داشتن یک بهینه سازی سایت ارزان همانند یک طراحی سایت ارزان به مراتب بهتر از نداشتن هیچ گونه بهینه سازی سایت می باشد.از آن جایی که در این باب مقالات زیادی تاکنون منتشر شده اند .لذا توصیه می کنیم که در این امر کوشا بوده و از راهنمایی ها و مقالات مختلف گفته شده و انتشار یافته در طراحی سایت های ایرانی و خارجی در این زمینه نهایت استفاده را ببرید. از این رو گفته می شود که طراحی سایت و اجرای اصول سئو سایت در انجام بازاریابی در فضای تحت وب امری ضروری می باشد.

 فیس تری | طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

سئو در طراحی سایتحل مسئله ی بهینه سازی در طراحی سایت

گام اول طراحی سایت ارزان را به پایان رسانده اید .و یک سایت خوب دارید . حال مشکل پیش روی شما ترافیک و یا به عبارتی حجم بازدید کننده ی طراحی سایت شما است. چیزی که شما هم اکنون به دنبال آن هستید در واقع یک بهینه سازی سایت حرفه ای می باشد .شاید به نظرتان خیلی عجیب بیاید ولی می بایست به شما بگوییم که با این حال برای جذب ترافیک و شروع سود آوری شما می توانید با یک بهینه سازی وب سایت ، به راحتی به صدر نتایج گوگل دست یابید.

اکثر از صاحبان طراحی سایت ها ( یا همان وبمستر ها ) بر این عقیده هستند که درست کردن محتوای جذاب کار درستی نیست چرا که با آن قادر به جذب ترافیک خوبی نخواهید بود.آن ها می گویند که این المان جزء بهینه سازی سایت محسوب نمی شود و لذا با این کار تنها صرف زمان و اتلاف وقت خواهید داشت . در پاسخ به این عزیزان باید گفت که محتوای جذاب گامی بسیاربسیار مهم در جهت سئو و بهینه سازی سایت می باشد که می بایست توسط افراد مجرب و با تجربه انجام گیرد. بگذارید همین ابتدا به شما بگوییم که اگر شما نیز بهینه سازی ارزان و اقتصادی را در نظر دارید ، هرگز از محتوا غافل نشوید. باید در ابتدا به شما خاطر نشان کنیم که در صورت انجام درست استراتژی شما شاهد سرازیر شدن ترافیک به سوی طراحی سایت خود خواهید بود.

هرگز فراموش نکنید که افراد به واسطه ی جست و جوی کلمات کلیدی مناسب ، عناوین و موضوعات مورد نظر خود به طراحی سایت ها ورود می یابند. حال اگر محتوای شما کیفیت مطلوب را داشته باشد کاربران در طراحی وب سایت شما مانده و به علاوه سایر محتوا و مطالب بهینه سازی وب سایت شما را مطالعه خواهند نمود .

سئو (بهینه سازی وب سایت ) ، یک چالش بزرگ در طراحی سایت

سئو سایت (و یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو) در واقع یک چالش بسیار بزرگ برای اغلب طراحی وب سایت ها قلمداد می شود . شاید برایتان دانستن این نکته جالب باشد که مدیران طراحی سایت از طرفی تمایل زیادی برای جذب ترافیک به کمکبهینه سازی سایت داشته و از طرف دیگر المان های مهمی را نادیده می انگارند .
در مقابل بسیاری از طراحی سایت ها اگرچه اصول بهینه سازی سایت و سئو سایت را به صورت حرفه ای و گام به گام اجرا می کنند و مواردی همچون متاتگ های عناوین و تیترهای مطالب ، متاتگ توضیحات ، بهینه سازی تصاویر ، تگ های h1 , h2 , h3 .. و نیز فایلهای ، robots.txt که برای ربات ها بوده و sitemaps.xml یا همان نقشه ی سایت .htaccess. را رعایت می کنند اما با این حال قادر به جذب ترافیک در طراحی سایت خود نبوده و با مشکل بهینه سازی سایت مواجه می گردند.
در پاسخ به این مشکل می توانیم بگوییم که محتوای درست می تواند تا حدود زیادی باعث برطرف شدن این مشکل گردد مثلا محتوا باید درخور نیاز خواننده باشد به صورتی که خواننده با خواندن عنوان آن فریب نخورد و در نهایت نتواند در طراحی سایت شما نیاز خود را برطرف سازد.

افزایش ترافیک و طراحی سایت ارزان

هم چنین از طرفی نیز با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و طراحی سایت ارزان می بایست لااقل به روزرسانی سایت به صورت حرفه ای انجام گیرد. در واقع هرگونه عنوان موضوعی و محتوا که اولا متناسب با نیازهای کاربر بوده و در ثانی نیز هماهنگی عنوان و محتوا ( این نکته بسیار مهم است چرا که نیاز کاربر در طراحی سایت شما رفع می گردد.) می تواند فرصتی برای هدایت کاربر به سمت طراحی وب سایت شما گردد و ترافیک مدیر سایت را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.
افزایش ترافیک سایت در واقع همان هدف اصلی بهینه سازی در طراحی سایت بوده که به واسط محتوای درست و مناسب (بازاریابی محتوا) ممکن می گردد .علاوه بر همه ی این ها انتشار این محتوا برای کاربران گوناگون در شبکه های اجتماعی مختلف نیز به گونه ای دیگر می تواند ترافیک را روانه ی طراحی وب سایت شما نماید.

 طراحی وب سایت ارزان فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

بهینه سازی سایتحفظ وضعیت بهینه سازی سایت (سئو)

بهینه سازی سایت (سئو سایت) فرآیندی کاملا پیوسته است که در طول زمان روی می دهد. همان گونه که عملیات بهینه سازی سایت کاملا در طول گذشت زمان مشخصی روی داده و به صورت ناگهانی میسر نیست ، این تصور که به علت برتری طراحی سایت مشخصی در کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول و یا رتبه ی اول قرار دارد ، وضعیت آن در صفحه ی اول حفظ خواهد شد ،امری کاملا اشتباه است . در این میان از دیگران (رقبای شما ) به هیچ عنون نباید غافل گردید .یادتان نرود که حتی در صورت برتر بودن طراحی سایت شما رقابت هم چنان به قوت خود باقی است .

آنالیز رقبا در بهینه سازی سایت

فراموش نکنید که همواره رقیب را باید به شدت جدی گرفت ، اگرچه وی ممکن است تنها یک طراحی سایت ارزان داشته باشد و حتی تا کنون توجه زیادی به بهینه سازی سایت نکرده باشد. باید توجه داشت که رقابت کاملا وابسته کلمه ی کلیدی (keyword) مد نظر شما می باشد و ممکن است در یک کلمه طراحی سایت شما و در کلمه ای دیگر نیز طراحی وب سایت ارزان رقیبتان برتری داشته باشد. لذا هدف در بهینه سازی سایت این است که کلمه ی کلیدی در گام اول مشخص شده و در نهایت برای ارتقاء شما در این کلمه ی کلیدی در گوگل تلاش هایی صورت گیرد. رقابت ممکن است برای شما دشوار و یا ساده باشد (این موضوع کاملا به رقیبتان بستگی دارد.) اگر سایت رقیب شما دارای سئو سایت مناسبی باشد (باز هم تاکید می کنیم اگرچه وی دارای یک طراحی سایت ارزان باشد) ، شما با چالشی بزرگ در این زمینه رو به رو خواهید بود . در مقابل از بعضی رقبا نیز به راحتی می توان با اندکی تلاش عبور نمود. در ادامه ی مطلب برای شما برخی اقدامات که سبب حفظ وضعیت طراحی سایت شما در صفحه ی اول گوگل می شود را بیان خواهیم نمود.با انجام دقیق این امکانات می توانید تا حدود قابل توجهی سئو سایت خود را ارتقاء دهید .(توجه نمایید که حتی اگر طراحی سایت شما در رتبه ی اول قرار دارد این کار الزامی است .)

تولید محتوای مناسب و طراحی سایت ارزان

محتوای جذاب عاملی بسیار مهم در جذب کاربران به دنبال جست و جوی مطالب مفید و آموزشی درطراحی وب سایت شما می باشد. شما با تولید به روزترین عناوین و مطالب در حوزه کسب و کار خود قادر خواهید بود که تا حد قابل توجهی ترافیک را به سوی طراحی سایت خود جذب نمایید ، چرا که طراحی وب سایت شما به گونه ای صورت گرفته است که با عناوین مختلف و جذاب در لیست نتایج جست و جوی گوگل به نمایش گذاشته خواهد شد .لازم نیست در طراحی وب سایت خود را زیاد به زحمت بیندازید ، لذا زیاد نگران هزینه نباشید ، یک طراحی سایت ارزان هم به راحتی می تواند در گوگل جایگاه خوبی به دست آورده و نیازهای شما را تا حد زیادی تامین نماید. در این میان استفاده ی درست از کلمات کلیدی و بک لینک ها در بهینه سازی سایت تا حد قابل توجهی موثر واقع خواهد شد . بدست آوردن رتبه ی قابل قبول در عناوین مختلف در حوزه مد نظر شما خواهد توانست که بهینه سازی وب سایت شما را در کلمات کلیدی متعدد تقویت کند.

لینک های خارجی در طراحی وب سایت ارزان

از آن جا که بخش مهمی از بهینه سازی وب سایت به صورت سئو سایت خارجی صورت می پذیرد ، لینک سازی خارجی (از نوع پراهمیت) نیز سبب کسب اعتبار برای طراحی سایت شما می گردد.(حتی اگر شما زیاد هزینه نکرده باشید و دارای یک طراحی وب سایت ارزان باشید.) برای این منظور می توانید محتوای درج شده در طراحی وب سایت خود را در تالارهای گفتمان و انواع شبکه های اجتماعی انتشار داده و لینک آن را نیز درج نمایید تا بدین وسیله کاربران و ترافیک بیش تری را روانه ی طراحی وب سایت خود نمایید .

فیس تری || طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

نحوه ی عملکرد گوگل در شناسایی طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزاننحوه ی عملکرد گوگل در شناسایی طراحی سایت ارزان

یکی از سوالات مهم بسیاری از مدیران سایت ها این است که گوگل برچه اساس صفحات را مرتب می نماید؟ و این که آیا طراحی سایت ارزان از لحاظ اقتصادی به صرفه است ؟ باید بگوییم که در این میان نحوه ی استفاده از کلمات کلیدی بسیار مهم است. از طرفی رنکینگ و رتبه بندی صفحات نیز برای مدیران وب سایت ها اهمیت فراوانی خواهد داشت. این مدیران موفق همواره در صدد جذب ترافیک بیشتر برای طراحی وب سایت ارزان خود هستند.
در پاسخ باید بگوییم که اسپایدرها و یا به اصطلاح همان خزنده های گوگل به طور مرتب صفحات وب را مورد کاوش و بررسی قرار می دهند و صفحات موجود در طراحی وب سایت ها را پس از بررسی ایندکس می نمایند. فرآیند ایندکس نمودن صفحات وب ، به معنای ذخیره اطلاعات صفحه در دیتابیس و یا همان پایگاه داده ها در گوگل است. به علاوه میزان ایندکس شدن این صفحات برای مدیران دارای یک طراحی سایت ارزان از لحاظ اقتصادی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

فرآیند ایندکس صفحات طراحی سایت ارزان درموتور جست و جوی گوگل

برای روشن تر شدن این موضوع می بایست بگوییم که گوگل ابتدا خود را به طراحی سایت شما رسانده در واقع همان کلمات کلیدی یا تگ ها ، عنوان صفحات ، و استفاده ی درست کلمات کلیدی و هم چنین محتوای جذاب و متناسب با درخواست مخاطب را در نظر گرفته و براساس دیگر ویژگی ها با توجه به داده های کیفی به رتبه دهی طراحی سایت ارزان در مقابل دیگر طراحی وب سایت ها می پردازد. (توجه کنید که این ها تنها گوشه ای از مفاهیم بهینه سازی یا همان سئو می باشند ) برای مثال فرض نمایید که کلمه کلیدی سایت شماطراحی سایت ارزان می باشد.(چرا که امروز اقتصادی بودن در این امر حرف اول را می زند) . در این صورت قرار دادن عنوان صفحه یا همان تگ تایتل به نام طراحی سایت ارزان موجب می شود که گوگل صفحه ی وب شما را با این کلمه کلیدی بشناسد. لذا گوگل سایت شما را در زمره ی سایت های مرتبط با این موضوع قرار خواهد داد.
در کنار آن تعداد تکرار کلمه کلیدی طراحی وب سایت ارزان و نیز وجود تگ هایی از جمله h1 , h2 ,h3 و غیره که در آن این کلمه ی کلیدی وجود داشته باشد موجب نمایش ارتباط بیشتر سایت شما با کلمه کلیدی طراحی وب سایت ارزان می شود. علاوه بر این، پارامتر های دیگر همانند پیوندهای خارجی ، اعتبار دامنه ، عمر سایت (که در حال حاضر ظاهرا زیاد موثر نیست ) ، نحوه ی عملکرد سایت ، به روزرسانی دائم و پیوسته ی سایت و دیگر موارد سئو موجب قرارگیری طراحی وب سایت در رتبه های بالاتر در مقایسه به سایر وب سایت ها شده و یا بعبارتی سایت شما رتبه ی قوی تر و بالاتری را در آن کلمه کلیدی خواهد داشت.

فرآیند شناساندن طراحی سایت ارزان به موتور جست و جوی گوگل

در واقع اسپایدرهای گوگل مرتب با توجه به مسیر حرکت خود براساس میزان به روز رسانی و فعالیت سایت به سایت ها سرک می کشند و محتوا و مطالب موجود را براساس کلمات کلیدی انتخابی و نیز محتوا را بر اساس جذابیت آنالیز می نمایند. درگام اول برای این منظور برای شناساندن طراحی سایت ارزان خود می توانید از ابزار وب مستر خود گوگل استفاده نماید و با ورود به آدرس گوگل وب مستر و درج لینک طراحی سایت خود را آن، سایت خود را به دایرکتوری گوگل وارد نمایید و پس از آن به کمک بهینه سازی حرفه ای در لیست نتایج جستجو قرار گیرید.

 طراحی سایت ارزان | فیس تری face3



:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

ابزارهای رایگان گوگل برای سئو و بهینه سازی سایت

سئو گوگلابزارهای رایگان گوگل برای سئو و بهینه سازی طراحی سایت

شرکت گوگل در جهت کمک به طراحی سایت ها ابزارهای مختلفی (به صورت رایگان) را ایجاد نموده است تا صاحبان طراحی وب سایت یا همان وبمستر ها را در جهت سئو و بهینه سازی سایت یاری رساند. در حقیقت موتور جست و جوی گوگل به واسطه ی این ابزارهای گوناگون ، قصد کمک برای تسهیل و پیشرفت رابطه ی کاربری برای دسترسی هرچه بهتر کاربران به سایت مورد نظر خود را دارد. در اینجا ما سعی داریم که برخی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارهای گوگل که در گام دوم پس از یک طراحی سایت ارزان استفاده می گردد را به شما معرفی نماییم.

الف ) ابزار مهم اول برای طراحی سایت ارزان: Google My Business

اگر قصد دارید که کسب وکار خود را به گوگل شناسانده و موقعیت خود را در نقشه گوگل ثبت کنید استفاده از ابزار Google My Business را هرگز فراموش نکنید .شما می توانید با هزینه ی کمی تنها یک طراحی سایت ارزان داشته باشید ولی به کمک این ابزار در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید. در این صورت پس از نمایش لینک طراحی سایت شما موقعیت دقیق شما در نقشه گوگل یا همان گوگل مپ به نمایش در می آید که در واقع از این قسمت شما قادر خواهید بود که اطلاعات بیشتری را در مورد زمینه یا فیلد کاری خود دریافت نمایید .

ب ) ابزار دوم در طراحی سایت ارزان: Google+ Business Pages

در مورد Google+ Business Pages باید خاطرنشان کنیم که این ابزار مهم به منظور ساخت یک پروفایل شخصی از نوع کسب وکار شما در این موتور جست و جو می باشد.گفتیم که در واقع هدف ما این است که با یک هزینه ی اقتصادی و با یک طراحی سایت ارزان به بالاترین نتایج گوگل دست یابیم. به کمک این ابزار نیز شما قادر خواهید بود که به صورت دقیق نوع و نحوه ی کسب وکارخود ،زمینه ی کاری و نیز پیوند یا لینک آدرس طراحی سایت خود را به گوگل معرفی نمایید .

ج ) ابزار طلایی در طراحی و بهینه سازی سایت : Google Webmaster Tool

این ابزار را هرگز فراموش نکنید . در واقع Google Webmaster Tools یکی از ابزارهای بسیار مهم و توانا در این زمینه می باشد می باشد که امکان شناسایی و بررسی را برای طراحی سایت شما و موتور جست و جوی گوگل ایجاد می نماید. از طریق ابزار گوگل وب مستر ( Google Webmaster ) می توانید امکان ایندکس سریع صفحات طراحی سایت ، امکان سر زدن گوگل به صفحات طراحی وب سایت های مختلف ، خارج کردن یک صفحه یا بخشی از صفحات از ایندکس یا لیست نتایج موتور جستجو ،اطلاع از تعداد صفحاتی که در موتور جست و جوی گوگل ایندکس شده ، آنالیز کیفیت و کمیت بک لینک های طراحی سایت شما و سایر المان های موثر در سئو و بهینه سازی سایت را به صورت کامل مشاهده نمایید.

د)ابزار تبلیغاتی گوگل برای طراحی و بهینه سازی سایت : Google AdWords

بسیاری همیشه این سوال را دارند که منبع درآمد موتور جست و جوی گوگل چیست ؟ در این جا بگذارید بگوییم که در حقیقت ابزار تبلیغاتی گوگل یا همان Google AdWords یکی از منابع درآمدی گوگل است که مدیران بهینه سازی سایت پس از پرداخت وجه مشخصی برای هر کلیک به شرکت گوگل ، گوگل طراحی سایت آن ها را به عنوان تبلیغات در صفحه ی ننتایج جست و جو به نمایش خواهد گذاشت. مدیران برای جذب ترافیک بیش تر بسیار در این امر راغب هستند و به راحتی هزینه ی آن را پرداخت می کنند .در واقع این ابزار حتی برای مدیران دارای یک طراحی سایت ارزان نیز مناسب است چرا که هزینه ی زیادی را دربر ندارد.

ه) ابزار مهم بهینه سازی سایت (سئو) : Google AdWords Keyword Planner

در مورد این ابزار نیز باید خاطرنشان کنیم که انتخاب کلمه و یا کلمات کلیدی مناسب اولین قدم در جهت شروع سئو حرفه ای برای بهینه سازی سایت شما می باشد و کلیه ی گام ها ثانویه در ادامه ی این مسیر صورت خواهند گرفت . در واقع ابزار Google AdWords Keyword Planner ابزاری مناسب و بهینه برای تشخیص مناسب ترین کلمه کلیدی در حیطه کسب وکاری شما به منظور بهینه سازی وب سایت شما می باشد.

 فیس تری – طراحی سایت ارزان



:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد