مراحل سئو ارزان به صورت on-page
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

سئو ارزان on-pageمراحل سئو ارزان به صورت on-page

معمولا مدیران مختلف در یک طراحی سایت ارزان بسیار مایل به انجام یک سئو ارزان سایت نیز می باشند . در همین راستا می توان مراحل مختلفی را برای انجام پروسه ی سئو سایت در نظر گرفت . یکی از این روش های بهینه سازی ، انجام سئو داخلی و یا on-page می باشد. در واقع این نوع بهینه سازی ، به گونه ای یک مدیریت داخلی درون طراحی سایت تلقی می شود. در زیر سعی داریم که حتی الامکان موارد انجام کار را در مورد این نوع بهینه سازی سایت برایتان ذکر نماییم.

جست و جو در صفحات وب سایت

همان گونه که در مقالت پیشین طراحی سایت نیز ذکر گردید ، اسپایدرها در موتورهای جست و جو به صورت دائمی به کاوش و ایندکس صفحات طراحی وب سایت ها می پردازند. این عملکرد سبب شده که این موتورهای جست و جو صفحات طراحی سایت شما را بر اساس معیار خاصی دسته بندی کرده و در زمره ی کلمات کلیدی مخصوصی در گروه خود قرار دهند. لذا هنگامی که یک کاربر کلمه و یا کلمات کلیدی خاصی را جست و جو می کند ، موتور جست و جو به دنبال کلمات کلیدی مد نظر شما در ایندکس خود خواهد رفت و یکی از موارد مهمی که بر رنکینگ شما تاثیرگذار خواهد بود ، همین بهینه سازی سایت به صورت داخلی می باشد.

نقش متاتگ ها در طراحی سایت

متاتگ توضیحات (Meta Description) ،در واقع شامل چند سطر توضیح در مورد یک مطلب خاص در طراحی سایت شما می باشد . توجه کنید که این آیتم تا حد قابل توجهی برای گوگل اهمیت دارد لذا دقت داشته باشید که در صورت خالی گذاشتن و یا سرسری عبور کردن از این آیتم ، ممکن است پتانسیل کسب رتبه ی قابل توجه در رنکینگ طراحی وب سایت خود را از دست بدهید. از دیگر موارد موثر در بهینه سازی سایت و سئو ارزان ، URL و یا همان آدرس آن هاست . مثلا اگر شما به دنبال صفحه ای باشید که در آن کلمه ی face3 آمده باشد ، چه بسا گوگل در ابتدای لیست نتایج سایت http://face3.ir را به شما نمایش بدهد، چرا که عبارت مورد جست و جوی شما در صورت دامنه آمده است .

توانایی برقراری ارتباط با کاربر در طراحی سایت

فراموش نکنید که طراحی وب سایت شما می بایست به گونه ای باشد که بتواند به سادگی با کاربر ارتباط برقرار نموده و یا به عبارتی کاربرپسند باشد ، در این مورد به شما خاطر نشان می کنیم که علاوه بر ایجاد طرح های گرافیکی حرفه ای که در مقالات پیشین به آن اشاره گردید ، از تولید محتوای حرفه ای نیز غافل نشوید . تولید محتوا یکی از مهم ترین گام ها در سئو ارزان و بهینه سازی سایت تلقی می شود ، به شرطی که در تولید محتوا برای کاربر خود اهمیت قائل شوید.

طراحی سایت ارزان فیس تری





:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: