دو ایده خوب بازسازی ساختمان به شکل حرفه ای
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

بازسازی ساختمان عمده کمکی ساختمان هر ساختمان ها از این خانه اصلی جدا شده است.اضافات اتاق سولاریوم 21 راه برای صرفه جویی در عوض شما ما ده ها تن از جوانب مثبت صنعت اظهارنظر به فروشگاه راه شما می توانید به زمین گریبان تماس هزینه های به روز شده خود را. توسط جیمز این مجله خانه قدیمی // عکس از علامت گذاری به عنوان هوپر متلاشیکننده بودجه بزرگترین ترس همه است که آن را به روز شده در می آید. نوسازی ساختمان و با همین دلیل خوب است. حتی اگر شما به دنبال توصیه های ضروری ما شده ایم از برای سال ساخت در 20 درصد کوسن برای پوشش شگفتی تند و زننده، دریافت منابع و پیمانکار بررسی آنها، طرد کلمات "در حالی که شما در آن هستید" از خود را آن را سخت به نه پایان توپخانه از بیش از شما می خواهید، حتی اگر شما را به قلم می خواهید یک چک یک میلیون دلار.

بازسازی خانه

اما چرا در مقیاس تماس یک پروژه و یا چشم پوشی که وسیعی وایکینگ؟ بازسازی ساختمان نه، آنچه شما نیاز دارید انجام دهید این است رویای خود را در یک قیمت شما می توانید استطاعت. و نه با خارج، یا. با برخی از طراحی های استراتژیک درسایت تفکر، مواد، و زمان، شما می توانید هزینه ها بدون برش گوشه ها را کاهش دهد. در صفحات بعد، ما به شما راه، از بزرگ (دست کشیدن پایین خانه و بیش از شروع) به چیزی به عنوان کوچک به عنوان یک دیوار کوب دیوار بیش از انتخاب یک نور احتیاج نشان می دهد. اما یکی دیگر از حقیقت جهانی درباره بازسازی این است که بازسازی ساختمان هر چیزی که کمی اضافه می کند تا. بنابراین در اینجا یک کمی صرفه جویی، صرفه جویی در کمی وجود دارد، و خیلی زود شما در حال صحبت درسایت واقعی پول است.

1. افزایش بهره وری در نتیجه بازسازی ساختمان ممکن خواهد شد

بازسازی منزل

اگر شما می توانید سازماندهی مجدد و تجهیز آشپزخانه خود را برای حداکثر ابزار، شما نیاز ممکن است به منفجر کردن دیوار برای به دست آوردن قطعه مربع. شروع با فضای خمیدگی جایگزینی قفسه کابینه ارتفاع با زیر شلواری خروج 8 اینچ عرض، ظرف حاوی فیدر برای محصولات کنسرو و موارد دیگر. "شما در حال گرفتن سه یا افقی بیشتر در نظر دارد که در آن شما در غیر این صورت ممکن است تنها یک، می گوید:" لوئیس اسمیت جونیور، یک معمار با مایر گروه، در آن آربور، میشیگان است. شما به راحتی می تواند پوسته از چند هزار به ساز و برگ کابینت با ارتقاء مثل تقسیم، بازسازی ساختمان خروج سینی گلدان، بازسازی و نوسازی و کوکب کوهی تنبل، اما شما چند بار با پرش مقدار که شما فکر می کنید شما علاوه بر نیاز را نجات دهد.

  • هزینه برای گسترش توسط 200 فوت مربع آشپزخانه: $ 48.000-95.000 $
  • هزینه فوق العاده کارآمد، کابینت های سفارشی طراحی شده: 35،000 $
  • ذخیره: تا به 60.000 $

2. ایجاد نور طبیعی بدون استفاده از پنجره در بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان

بازسازی ساختمان قبل از برش یک سوراخ بزرگ در کنار خانه ی خود را و مجددا مرتب و فریم، کمتر تهاجمی را در نظر بگیرید، و ارزانتر راه گرفتن نور است. برای روشن کردن یک راهرو پنجره یا حمام، به عنوان مثال، شما می توانید یک "لوله نور،" کدام ورقه های مخصوص ساخت بام بین نور خورشید و آب قیفی را به فضای زندگی را نصب کنید.

  • هزینه برای اضافه کردن یک پنجره عایق دو پنجره: 1.500 $
  • هزینه برای یک لوله نور: 500 $
  • ذخیره: $ 1.000

ساختمان 115




:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان , بازسازی و نوسازی , بازسازی منزل , تعمیر ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: