بهبود و ارتقا رتبه الکسا سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

بهبود و ارتقا رنک الکسا سایتبهبود و ارتقا رتبه الکسا سایت

رتبه بندی طراحی سایت بالاخص ارتقا رتبه الکسا ، از نکات بسیار مهمی است که علاوه بر تاثیرگذار بودن در اعتبار وب سایت ، در سئو سایت نیز موثر خواهد بود . بسیاری از مدیران طراحی سایت ها درصدد بهبود رتبه ی سایت خود می باشند. یکی از سایت های ارائه دهنده ی رتبه بندی طراحی وب سایت ، الکسا می باشد. در واقع الکسا سایتی است که سطح ترافیک سایت شما را به صورت عددی نمایش می دهد. باید توجه کرد که سایت هایی که به طور مرتب به روز رسانی محتوا را دارند با رنک الکسای خوبی روبه رو خواهند شد. لذا دانستن این که وب سایت الکسا چه پارامتر هایی را در رتبه بندی خود قرار می دهد می تواند کمک قابل توجهی در بهبود وضعیت رنک الکسا برای طراحی وب سایت شما تلقی گردد. از نظر اصول سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود که سایت الکسا می تواند کمک شایانی در یافتن کلمات کلیدی مناسب در سطح کسب وکاری کند.لذا این سوال مطرح می گردد که چگونه می توانیم رتبه و یا به عبارتی رنک الکسا در طراحی سایت خود را افزایش دهیم. در ادامه به بیان روش هایی کارآمد در خصوص افزایش سریع رنک الکسا خواهیم پرداخت.

تولید محتوای با کیفیت و یکتا

مهم ترین مواردی که می تواند سبب بهبود رنک الکسا سایت شود تولید محتوای با کیفیت و یکتا (بدون کپی) می باشد . تولید محتوای یکتا موجب خواهد شد که افراد به منظور مطالعه و خواندن محتوا به طراحی سایت شما مراجعه کنند. در واقع بازاریابی محتوا عاملی در جذب ترافیک به خصوص در مورد طراحی سایت ارزان و کم هزینه خواهد بود. هم چنین انتشار محتوای تولید شده در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتمان(فروم ها) می تواند افراد نسبتا زیادی را به سوی طراحی وب سایت شما هدایت نماید. در نتیجه تنظیم محتوای با کیفیت به طور مرتب می تواند استراتژی مناسبی در بازاریابی محتوا باشد.

استفاده از سایت های نسبتا پر ترافیک

می توانید برای جذب ترافیک خود و ارتقا رتبه الکسا از سایت های که ترافیک نسبتا بیش تری دارند ، استفاده نمایید. در این صورت شما قادر خواهید بود که به سادگی تعداد قابل توجهی از کاربران را به سوی خود هدایت کنید. به علاوه درج بنر تبلیغاتی در سایت های با ترافیک نسبتا زیاد و نیز انتشار اخبار مهم با لینک در سایت های پر ترافیک می تواند موجب جذب و هدایت بازدیدکنندگان به سوی طراحی سایت شما گردد.

گرفتن تعداد لینک های بیشتر

عامل دیگری که می تواند سبب بهبود وضعیت شما گردد ، وجود لینک در دیگر طراحی وب سایت ها ، فروم ها ، شبک های اجتماعی و غیره می باشد. بدین صورت شما قادر خواهید بود که به گونه ای بازدیدکنندگان را به سوی وب سایت خود هدایت کرده و نیز قدرتمندی بیشتر سایت شما را در تعداد بک لینک های بیشتر نمایش می دهد که به عنوان عامل مهم و تاثیرگذاری در رنک الکسا تلقی می گردد.

یافتن کلمات کلیدی پر ترافیک

روش های بسیار متنوعی در مورد یافتن کلمات کلیدی وجود دارد ، به طور مثال می توان به شاخص KEI برای یافتن این گونه کلمات اشاره کرد . شما به عنوان مدیر یک طراحی سایت می توانید به واسط آنالیز سایت های رقبا، کلمات کلیدی که می تواند ترافیک بالایی را برای شما ایجاد نماید را تشخیص داده و بدین منظور اقدام نمایید.

اجرای حرفه ای اصول سئو

برای این که بتوانید بازدیدکننده به دست آورید جهت ارتقا رتبه الکسا ، می بایست رابطه ی خوبی با موتورهای جستجو و بالاخص گوگل داشته باشید و برای این منظور نیز می بایست حتما از اصول سئو کمک بگیرید. اصول سئو سبب می شود که تمایل گوگل برای بالابردن طراحی سایت شما در رتبه بندی سایت ها بیش تر گردد.





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: