سیر تکامل سئو از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

سیر تکامل سئو از 2006 تا 2016سیر تکامل سئو از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶

تکامل سئو و یا بهینه سازی سایت همواره به مسئله ی به روزرسانی و آپدیت های الگوریتم های گوگل وابسته بوده است ، به طوری که به مرور زمان با به تکامل رسیدن گوگل ، تکنیک های سئو نیز کامل گردید. آپدیت های مختلفی که در الگوریتم های گوناگون گوگل انجام گرفته است ، در سمت و سوی افزایش رضایت کاربران برای ارائه ی بهترین نتایج می باشد ، چرا که گوگل برای این که بتواند از عهده ی رقبای خود یعنی سایر موتورهای جست و جو برآید ، می بایست رضایت حداکثری کاربران از طراحی سایت های ارائه شده را همراه با خود داشته باشد.

در این راستا چه بسا تغییرها و فراز و فرودهایی که دانش و تکنیک بهینه سازی در ده سال گذشته طی نموده است ، بتواند در شناخت شرایط موجود به متخصصان بهینه سازی سایت کمک شایانی نماید. هم چنین شناسایی موتور جست و جوی گوگل و ابزارها و شناسایی الگوریتم های آن نیز می تواند تا حد زیادی برای متخصصان فعال در حوزه سئو مفید واقع گردد. در ادامه مقاله به تحلیلی نسبی در خصوص الگوریتم های سئو از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ خواهیم پرداخت.

سئو در سال ۲۰۰۶

مطرح شدن مفهوم و موضوع کلمات کلیدی در متن را می توان به منزله ی نقطه ی آغازی برای سئو تلقی کرد ، چرا که اگر بخواهیم پارامترهای موثر در حوزه ی بهینه سازی سایت را در سال ۲۰۰۶ بیان نماییم می توانیم لیستی از نحوه ی لینک سازی ، بررسی محتوا ، استفاده از کلمات کلیدی ، ایندکس گذاری و رنکینگ را بیان نماییم که به کمک این عوامل طراحی وب سایت در یک کلمه ی کلیدی خاص در رنکینگ قرار می گیرد. پارامتر های درونی بهینه سازی سایت که به دلیل استفاده کلمات کلیدی از آنها می باشد می تواند در کنار اعتبار بخشی که به واسط لینک سازی خارجی ایجاد می گردد در رنکینگ و نیز سئو سایت ، تا حدود زیادی موثر واقع گردد.

تکامل سئو در سال ۲۰۱۶

سئو دانشی است که روز به روز از روند رشد آن کاسته می گردد و ارتباط تنگاتنگی نیز با طراحی سایت دارد ، چرا که چنانچه بخواهیم المان های بهینه سازی سایت را در سال ۲۰۱۶ تحلیل نماییم به لیستی از پارامتر های مختلف با ارتباط های متقابل روبه رو خواهیم شد که اثرگذاری ویژه ای در سئو وب سایت خواهد داشت. حال اگر بخواهیم لیستی از فاکتورهای اثرگذار در سئو را شرح دهیم ، به سیر تکامل سئو در سال های متمادی پی خواهیم برد.

به عنوان مثال ، سرعت سایت ، ایندکس گذاری ، کیفیت محتوا ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، بک لینک ها، نحوه طراحی قالب و برنامه نویسی ، میزان استفاده از کلمه کلیدی مدنظر، دسترس پذیری ، به روز بودن در انتشار خبر ، موبایل فرندلی بودن طراحی سایت و اعتبار سایت نزد گوگل را می توان بیان نمود. هم چنین کاربر پسند بودن سایت و عملکردی که یک کاربر خاص در طراحی سایت شما دارد المانی است که در روند الگوریتم های گوگل مشاهده می گردد. آیتمی که در ده سال قبل به لحاظ مشکلاتی که در آنالیز و تحلیل کاربران روبه رو بود در نظر گرفته نمی شد.به علاوه موبایل فرندلی بودن نیز موردی دیگری است که در در الگوریتم های جدید سئو مورد توجه قرار می گیرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: