روش های بهبود کیفیت محتوای طراحی سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

بهبود کیفیت محتوا طراحی سایتروش های بهبود کیفیت محتوای طراحی سایت

از جمله مسائلی که هر مدیر یک طراحی سایت با آن روبه رو است ، روش های مختلف بهبود کیفیت محتوای طراحی سایت می باشد . مدیران می خواهند که به وسیله ی تولید محتوای مناسب و جذاب که برای بازدید کنندگان مفید واقع شوند ، تعداد بازدیدهای روزانه ی خود را تا حد ممکن افزایش دهند. اما سوال اساسی این جاست که چگونه می توان کیفیت محتوای طراحی وب سایت را بهبود بخشید؟ در این مقاله سعی می کنیم برخی فاکتورهای موثر در این زمینه را برایتان ذکر نماییم .

کاربرپسند بودن محتوا

هرگز از یاد نبرید که در حقیقت کاربرپسند بودن محتوا عاملی است که در بحث سئو ، بسیار می بایست مورد توجه قرار گیرد. هم چنین ذکر این نکته نیز جالب توجه است که داشتن تنها ۵ محتوا و مطلب با کیفیت در یک طراحی وب سایت ، می تواند اثرگذاری بیشتری از ۵۰ محتوای بی کیفیت و یا کپی را در بهینه سازی سایت و سئو سایت داشته باشد. لذا متخصصین سئو همواره بر اصلی بودن محتواها و کپی نبودن آن ها تاکید شایانی دارند. در نتیجه در واقع بیشتر به کیفیت محتوا و کارپسند بودن آن می بایست توجه گردد و کمیت زیاد بدون کیفیت با توجه به الگوریتم های گوگل هیچ گونه تاثیر نخواهد داشت.

شخصی سازی محتوا

سعی کنید به دنبال کاربر خود بروید و خود را جای او بگذارید ، ببینید چه مطالبی نیاز دارید که بخوانید ، در این صورت به سادگی شما قادر به تولید محتوای بسیار عالی خواهید بود . در حقیقت شخصی سازی محتوا به معنای پیدا کردن عناوین مورد پسند کاربر می باشد (کاری که مطبوعات و نیز طراحی سایت های خبری انجام می دهند.)
در همین راستا سعی کنید مطالبی را که کاربران می خواهند رتبه بندی کنید. برای شروع می توانید لیستی از تیترهای موضوعاتی که مورد نیاز کاربر می باشد را تهیه نموده و پس از آن محتوای خود را در این زمینه تولید نمایید .

ایجاد تبلیغات جذاب در طراحی سایت های معتبر و پربازدید

سعی کنید که تبلیغات جذابی را در مورد هدف مورد نیاز مشتریان خود تولید نمایید.در صورت استفاده از طراحی وب سایت های پرترافیک با کمی هوشمندی قادر خواهید بود که سیل عظیمی از بادیدکنندگان را روانه ی طراحی سایت خود سازید . هم چنین به کمک ایجاد و درج بنرهای تبلیغاتی با ظاهری زیبا که نظر کاربران را به خود جلب نمایند و از طرح های گرافیکی ظاهری زیبا و جذابی برخوردار باشند ، می توانید در افزایش بازدیدکنندگان طراحی سایت خود عملکردی فوق العاده داشته باشید.

بالا بردن سایت در موتور جستجوی گوگل

بسیاری از متخصصان سئو بر این باورند که تنها به کمک داشتن محتوای حرفه ای و قوی می توان در جایگاه نخست گوگل قرار گرفت . این تفکر را می توان تا حدودی درست دانست . چرا که در برخی کلمات کلیدی جستجو محلی آیتم تاثیر گذار بسیار مهمی در سئو می باشد. به عنوان مثال کافه ها ، مراکز خرید ، رستوران ها ، هتل و دیگر موارد جزء این قبیل فاکتورها می باشد. برای همین بسیاری بر این باورند که درج نمودن موقعیت مکانی مانند نام کشور و شهر در گوگل و طراحی سایت می تواند تا حدود قابل توجهی بر رنکینگ و رتبه بندی طراحی وب سایت شما در کلمات کلیدی خاص موثر واقع گردد.

تیتر بندی حرفه ای

سعی کنید که برای موضوعات خود تیترهای جذاب و واقعی داشته باشید و از تکنیک های سئو به صورت کلاه سیاه استفاده نکنید. تیترها را به صورتی ایجاد کنید که نیازهای کاربران را به بهترین وجه برطرف نمایند. هم چنین استفاده از به روزترین مباحث و موضوعات جذاب ، می تواند علاوه بر جذب بازدیدکننده ی فراوان به سوط طراحی سایت شما ، در سئو وب سایت و خدمات بهینه سازی سایت شما تاثیر چشم گیری داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: