بررسی داشتن چندین طراحی سایت در یک موضوع
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

بررسی داشتن چندین طراحی سایت در یک موضوعبررسی داشتن چندین طراحی سایت در یک موضوع

در دنیای تجارت الکترونیک هرروزه موارد فراوانی از خلاقیت مشاهده می گردد. گاهی یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مدیران طراحی سایت ها پیش می آید ، درستی و یا نادرستی ایجاد چندین طراحی سایت ارزان می باشد. در مواردی برخی کسب وکارها به ایجاد و کار با چندین طراحی وب سایت اقدام می نمایند و بر این باور هستند که هر طراحی وب سایت می تواند فرصت بازاریابی را برایشان ایجاد نماید. اما در حقیقت امر آیا ایجاد چندین طراحی وب سایت مقاصد بازاریابی اینترنتی را بهبود می بخشد یا خیر. در ادامه تشریح و آنالیزی در خصوص مزایا و همچنین مشکلاتی که ایجاد چندین طراحی سایت دارد خواهیم پرداخت.

مزایای چندین طراحی سایت

مزایای چندین طراحی سایت چه خواهد بود و چرا برخی کسب وکارها به تولید چندین سایت اقدام می نمایند. هر طراحی وب سایت می تواند ترافیک خاصی را جذب نماید که در واقع فرصت بازاریابی را به دنبال دارد. فرض نمایید شما سه سایت در یک زمینه و با یک کلمه کلیدی داشته باشید و اگر در سئو هر یک از این سایت ها کار شده باشد در واقع شما رقیبی جز خودتان ندارید و در صفحه نتایج جستجو کاربران به لیستی از شرکت ها که تمامی کسب و کار شما می باشد دسترسی می یابند.
با توجه به این که هر طراحی سایت می تواند ترافیک خاص خود و نیز بازاریابی محتوا مختص خود را داشته باشد. این استراتژی مخصوصا در صورت اجرای پروسه سئو بسیار سودمند خواهد بود زیرا که در این صورت شما می توانید نتایج جستجو را در دست خود بگیرید و این امر برای بسیاری از کسب وکارها سودمند می باشد.

مشکلات چندین طراحی سایت

در کنار مزایایی که می تواند برای داشتن چندین طراحی سایت مطرح گردد ، نباید از مشکلات و زحمات خاصی که به دلیل داشتن چندین وب سایت برای مالک سایت ایجاد می گردد ، فراموش کرد. همانطور که بدیهی است طراحی هر سایت نیازمند محتوا و مطالب جدید می باشد که در نتیجه نیازمند صرف زمان برای هر سایت می باشد. بنابراین داشتن چندین طراحی وب سایت در مقابل یک سایت نیازمند تایم بیشتری برای تولید محتوا می باشد. همچنین در نظر بگیرید حوزه فعالیت کسب وکار شما طراحی سایت می باشد و کلمه کلیدی شما طراحی سایت و خدمات طراحی وب سایت می باشد. در این صورت انجام بهینه سازی سایت و سئو سایت برای کلمه کلیدی طراحی وب سایت بسیار مشکل می باشد و همچنین نگهداری از سایت ها بسیار زمان گیر خواهد بود و امر منطقی به نظر نخواهد رسید. یا به عبارتی داشتن یک سایت حرفه ای بهتر از داشتن چندین سایت در حد فعالیت معمولی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: