اهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

طراحی سایت موبایل فرندلیاهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی

در مطالب پیشین از طراحی سایت ریسپانسیو و نیز سازگاری طراحی وب سایت با انواع دستگاه ها پرداختیم . موتور جست و جوی قدرتمند گوگل در به روز رسانی جدید خود در الگوریتم های رتبه بندی، مبحث موبایل فرندلی بودن سایت و نیز طراحی سایتموبایل فرندلی را ملاک مهمی در رنکینگ وب سایت ها قرار داده است تاجایی که در رنکینگ وب سایت ها اولویت خاصی برای طراحی وب سایت هایی که موبایل فرندلی هستند قرار داده است. سوال اینجاست که حال این تمرکز و توجه فوق العاده بر موضوع موبایل فرندلی بودن چه دلیلی دارد. بر طبق تحلیل ها و آنالیزهای به دست آمده در مورد کاربران اینترنتی که به مشاهده ی طراحی سایت ها می پردازند ، درصد کاربران موبایل همراه دارای یک روند صعودی می باشد و این در حالی است که تعداد کاربران کامپیوتر شخصی پیشرفتی نداشته و یا در برخی حوزه ها نیز با کاهش همراه بوده اند.

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست ؟

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست و به چه معناست؟ این یکی از سوالاتی است که بسیاری از کاربران دارند . در پاسخ می بایست اظهار نمود که نمایش طراحی وب سایت به گونه ای که قابلیت تطبیق با سایر دستگاه های مرورکننده ی وب سایت را داشته باشد ، طراحی سایت موبایل فرندلی نامیده می شود .در طول زمان و با گسترش استفاده ی اینترنت ، استفاده از گوشی موبایل به عنوان ابزاری در جهت هدایت کاربران به سمت و سوی طراحی وب سایت تا حد بسیار زیادی مورد توجه قرار گرفته است .

طراحی سایت ارزان یا موبایل فرندلی

همان طور که در مقالات پیشین نیز گفته ایم ، ما بر طراحی سایت ارزان تاکید زیادی داریم.با این حال از لحاظ سئو ، طراحی وب سایت موبایل فرندلی پیشنهاد شده و بالتبع هزینه ها اندگی زیاد خواهد گردید سوال این است که.آیا با این حال طراحی وب سایت موبایل فرندلی پیشنهاد می شود یا خیر؟ در پاسخ این سوال می توان گفت بله . اگرچه شما در این مرحله هزینه ای را برای موبایل فرندلی بودن وب سایت خود متحمل می شوید ، اما از لحاظ بهینه سازی طراحی سایت موبایل فرندلی بسیار به صرفه بوده و کاملا ارزش صرف هزینه ی اندکی بیش تر را خواهد داشت.

اثرات طراحی سایت موبایل فرندلی در سئو سایت

در مورد میزان تاثیر طراحی سایت به صورت موبایل فرندلی و یا ریسپانسیو اظهارات نظر مختلفی از سوی متخصصین بهینه سازی سایت عنوان گردیده است.چیزی که مشخص است این است که به هر حال با توجه به گسترش استفاده از گوشی موبایل به عنوان ابزاری برای جستجو و ورود به طراحی وب سایت ها ، نمایش درستی از سایت شما که در موبایل برای کاربران به تصویر کشیده می شود بسیار لازم به نظر می رسد . عدم تصویر مناسب از طراحی وب سایت در موبایل سبب ترک وب سایت توسط کاربر شده که این امر تاثیر منفی قابل توجهی بر سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد گذاشت . تجربه کاربران موبایل در طراحی وب سایت ما مبحث بسیار مهمی است که به وسیله ی طراحی سایت موبایل فرندلی و ریسپانسیو میسر می گردد. به علاوه شکل و نحوه چیدمان بخش ها ، منوها ، زیر منوها و سایر عناصر ضروری صفحه موضوعی است که در طراحی وب سایت موبایل فرندلی مورد توجه قرار خواهد گرفت .

طراحی سایت ارزان = فیس تری





:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: