استراتژی محتوا در طراحی سایت : تاثیر گذاری محتوا
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

طراحی سایتاستراتژی محتوا در طراحی سایت : تاثیر گذاری محتوا

برای این که بتوانیم یک محتوای جذاب و تاثیر گذار داشته باشیم ، به نویسنده ای تاثیر گذار نیز نیاز خواهیم داشت . به علاوه شما به کمک نویسنده ای حرفه ای و آشنا با اصول سئو قادر خواهید بود که تا حدود زیادی جذب مخاطب را در طراحی سایت افزایش دهید. از این رو بسیاری از شرکت هایی که سئو سایت آن ها برایشان اهمیت زیادی دارد ، از محتوا غافل نمی شوند .توجه داشته باشید که در مورد طراحی نیز نیاز به حساسیت نبوده و یک طراحی سایت ارزان برای شما کفایت خواهد کرد.از طرفی همان گونه که در مقالات قبل نیز ذکر گردید محتوای مناسب به خودی خود سبب می شود که شما پتانسیل لینک گرفتن از دامنه های مختلف در فضای وب را داشته باشید. امروزه انواع وب سایت ها در راستای اصول بهینه سازی سایت برای جلوگیری از مشکل کپی و برخورد الگوریتم پاندا با آن ها سعی دارند که تا جای ممکن منبع مطالب را ذکر نمایند.

آیا لینک گرفتن در طراحی سایت به صورت خود به خودی امکان پذیر خواهد بود ؟

بسیاری از متخصصین سئو نیز بر این باورند که حتی با داشتن یک محتوای بسیار عالی شانسی برای لینک گرفتن به صورت خود به خودی وجود ندارد. آن ها برا این مطلب اظهار دارند که لینک دادن به صورت رایگان از طرف رقبا به هیچ عنوان امکان پذیر نیست . با این حال شواهد بهینه سازی سایت نشان می دهد که این نکته نمی تواند به صورت کامل درست باشد. چرا که مدیران سایت ها اگر کاملا با اصولسئو آشنا باشند، از به اشتراک گذاشتن مطالب با ذکر منبع استقبال خواهند کرد.

به عنوان مثال هنگامی که سایت شما یک محتوای عالی را به نمایش در می آورد ، سایت رقیب اگر به شما در اشتراک گذاشتن مطلب کمک نکند ، ناچار به کپی بوده و در این حالت توسط گوگل جریمه خواهد شد. این پدیده که در واقع مهر تاییدی بر یکی از اصول بسیار مهم در بهینه سازی سایت که همان محتوای با کیفیت است ، خواهد بود.

یافتن نویسنده ی تاثیرگذار در بهینه سازی سایت

حال که به اهمیت فوق العاده ی کیفیت محتوا پی بردیم ، گام بعدی این است که به دنبال نویسنده ی حرفه این باشیم. در این مرحله حتی اگر یک طراحی سایت ارزان داشته باشیم ، با به کارگیری یک نویسنده ی خوب و آشنا با اصول سئو قادر به ارتقا رتبه ی سایت تا حد قابل قبولی خواهیم بود. در این مورد نیز باید نهایت دقت را به کار بریم . زیرا در صورت اشتباه نویسنده ، سوء سابقه ی طراحی سایت ما در گوگل به ثبت خواهد رسید. با داشتن یک درک درست می توانید به سادگی بهترین نویسنده را برای وب سایت خود برگزینید. در عین حال ابزارهای مختلفی قادر به یاری شما در این مسیر خواهند بود . به طور مثال ابزار Countless به شما در یافتن تاثیرگذاران در مقاله های گوناگون طراحی سایت کمک فراوانی خواهد کرد. همچنین اگر شما به دنبال نویسنده ای هستید که بتواند مطالب جذاب را در وب سایتتان منتشر نماید ابزار ClearVoice شما را در یافتن چنین نویسنده ی معتبری که تمرکز ویژه ای روی مطالب تخصصی دارد یاری خواهد نمود. به کمک این ابزار که در زمینه ی سئو سایت است ، شما قادر خواهید بود که تعداد مقالاتی که آن شخص در مورد موضوع ویژه ای نوشته است را مشاهده و بررسی نمایید. به علاوه در صورتی که شما برای تقویت مطالب خود به تاثیرگذاران اجتماعی نیاز دارید ابزار Buzzsumo ابزاری بسیار مناسب برای شما خواهد بود. با توجه به اهمیت موضوع محتوا در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایتمی بایست نکات خاص زیر را در نظر داشته باشید.

بهترین روش برای وارد کردن تاثیرگذران در نوشتار محتوا ، وارد و درگیر کردن آن ها در هر گام از فرآیند طراحی سایت است، از جمله:

ایجاد: برنامه ریزی برای این که استفاده از کدام نویسنده مفید خواهدبود و این که کدام نویسنده ی حرفه ای قادر است که با ایجاد محتوای حرفه ای بیش ترین جذب را برای طراحی سایت شما به ارمغان آورد.
پیاده سازی: انتشار و اشتراک مطالب و مقالات مفید در طراحی سایت با توجه به اصول سئو و بهینه سازی سایت
اندازه گیری: به معنای اندازه گیری موفقیت مطالب و مقالات انتشار یافته و استقبال بازدیدکنندگان از مقالات سایت است.

با عملکرد این گونه می توان به مرور به انتشار مطالب و مقالات با کیفیت نسبتا قابل قبول مبادرت ورزید و گامی قابل قبول در جهت بهینه سازی و سئو سایت برداشت.

 طراحی سایت ارزان – فیس تری face3.ir

 





:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: