چگونه سایت تجارت الکترونیکی پول سازی طراحی کنیم؟
نوشته شده توسط : طراحی سایت ارزان

 

طراحی سایت تجارت الکترونیک پول سازچگونگی طراحی سایت تجارت الکترونیکی پول ساز

تجارت الکترونیکی در واقع نوعی از تجارت است که هر روز نیز با روندی صعودی و رو به رشد همراه می باشد ، با گذشت هر چه بیش تر زمان ، مردم بیش تر به طراحی سایت های تجاری اعتماد کرده و نیز بیش تر مجاب می شوند که به روش های پرداخت و دریافت الکترونیکی روی آورند. هم چنین امروزه طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی موفق بسیار زیادی وجود دارند که به واسط طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی وب سایت موفق خود درآمد میلیاردی را از آن خود نموده اند .( دقت کنید که منظور از یک سایت حرفه ای می تواند یک طراحی سایت ارزان نیز باشد. ) این روند باعث شده که این شرکت ها بتوانند با کمک گیری از اصول تجارت الکترونیک ، نام تجاری خود را به عنوان برندی معتبر در زمینه طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی مطرح نمایند . به عنوان مثال گوگل ، آمازون ، وال مارت ، ebay و … همه و همه ، تمامی نمونه هایی از طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی موفق می باشند که توانسته اند برای صاحبان خود پولسازی و معروفیت را به ارمغان بیاورند . حال می خواهیم ببینیم که در واقع چه آیتم هایی سبب موفقیت این سایت ها شده است. دقت کنید که تمامی این آیتم ها رابطه ی تنگاتنگی با سئو سایت دارند . در این مقاله سعی کرده ایم که به تفصیل به بیان رمز درآمدزایی چنین سایت های تجارت الکترونیکی موفق بپردازیم .

توصیف شرکت در طراحی سایت

در طراحی وب سایت ، ابتدا می بایست بدانید که دقیقا چه کالا و یا خدماتی را می خواهید ارائه نمایید . در ادامه نیز می بایست تصمیم بگیرید که می خواهید کدام بخش از این امور را به صورت الکترونیکی انجام دهید. بدین صورت محتوای طراحی وب سایتشما به صورت کلی روشن خواهد شد. برای روشن شدن این قسمت ، سعی کنید که کسب و کار خود را در چندین جمله توصیف نمایید . ببینید که کالا و یا خدمات ارائه شده توسط شرکت شما چه آیتم هایی هستند . مشتریان هدف شما چه کسانی می باشند ، محیط رقابتی شما و دیگر رقبای شما چه افراد یا شرکت هایی هستند. هم چنین می توانید برای این منظور از طراحی سایت های رقبای خود بازدید نمایید.
در مرحله ی بعد نیز می توانید بر روی این که کسب وکار شما چه مزایایی در مقابل دیگر کسب وکارها دارند تمرکز کنید .این آیتم به خودی خود بسیار مهم تلقی می شود ، چرا که به کمک این برتری ها در کسب و کار خود می توانید در سئو و بهینه سازی وب سایت خود پیشگام باشید . فراموش نکنید که تمامی اینها می تواند در توصیفی از شرکت شما بسیار موثر باشد.

طراحی Business Plan

در این گام شما می بایست پلان و نقشه ی تجارت خود را مشخص نمایید.با یک پلان و چارچوب کاری مشخص شما قادر به گنجاندن این چارچوب در طراحی سایت خود خواهید بود . این مرحله به معنای برنامه ریزی در خصوص فرایند کسب وکاری شما می باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید فرایندها را به صورت هماهنگ با یکدیگر در راستای اهداف اقتصادی و کسب وکاری خود رقم زنید. تمامی اینها در مفهوم استراتژی کسب وکاری بیان می گردد که در واحد مدیریتی شرکت ها تصمیم گیری می شوند. این آیتم را جدی بگیرید ، چرا که تاثیر چشم گیری در سئو سایت خواهد داشت .

چشم انداز سایت تجارت الکترونیکی شما

یکی از عوامل بسیار مهمی که به شما در امر طراحی سایت و نیز بهینه سازی وب سایت کمک قابل توجهی می نماید ، برنامه ریزی آینده و نیز طرح های توسعه ی شما است . به این فکر کنید که شما با طراحی سایت تجارت الکترنیکی خود چه چشم انداز و آینده ای را برای خود متصور می باشید . هم چنین جایگاهی که برای آینده ی خود در نظر گرفته اید چه ویژگی هایی دارد . این گام مهم یعنی تعیین چشم انداز ، می تواند کلیه ی فرایندهای بعدی سئو سایت را به صورت کاملا هدفمند پیاده سازی نماید.

هدف گذاری کسب و کار

هدف گذاری نیز از عوامل بسیار مهم در بهینه سازی وب سایت می باشد . این نکته را بدانید که تا زمانی که جامعه ی هدف خود را تعیین نکرده اید ، در سئو نیز موفق نخواهید بود . روی این مود تمرکز کنید که هدف واقعی کسب وکاری شما چیست. به عنوان مثال فروش محصول و یا کالا ، ارائه سرویس و خدماتی خاص و یا اهداف آموزشی و فرهنگی همگی نوعی هدف کاری محسوب می گردند. توجه به هدف می تواند تمامی اقدامات کسب وکاری شما از جمله طراحی وب سایت تحت پوشش خود قرار دهد.

بازاریابی اینترنتی

اهمیت بازارایابی به قدری زیادی است که شما هرگز از آن بی نیاز نخواهید بود . بازاریابی فعالیت هسته ای شرکت می باشد که می بایست همواره موثرترین روش ها را انتخاب نماید. اینترنت مارکتینگ در واقع لیستی از گرایش ها مانند سئو سایت و بهینه سازی سایت ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ ، طراحی وب سایت حرفه ای ، شبکه های اجتماعی ، وب برندینگ ، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی و غیره را شامل می گردد. روش های مختلف بازاریابی را ارزیابی نموده و در این میان موثرترین روش را انتخاب نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: